کسب و کار

کسب و کار

و این منم ، یک آدم موفق و راضی از زندگی که درطول 25 سال زندگی پرفرازو نشیب کوچکترین شکایتی نداره ...خودش تلاش کرده و موفق شده ...اومده که یاد بده تا شاید دیگران هم از زندگیشون راضی باشن.
موفقیت در کسب و کار تنها با دانش و آگاهی امکان پذیر است.

کسب درآمد از بازی واقعا حقیقت دارد؟ شاید پاسخ دادن به این سوال تا چند سال پیش خنده دار بود اما حالا گیمرهایی در دنیا هستند که ماهانه بیش از 200 هزار دلار درآمد ثابت دارند. بدون اینکه خودشان را به زحمت زیادی بیاندازند.

شاید شما هم که عشق بازی هستید از اینکه گیمرهای زیادی در دنیا از بازی کردن درآمد دارند تعجب کرده باشید و این قضیه کمی هم قلقلک تان داده باشد تا در این مورد بیشتر بدانید.

واقعیت این است که تا چند سال پیش نسبت به کسانی که عشق بازی بودند و گیمرهای حرفه ای بودند احساس خوبی نداشتم و پیش خودم می گفتم واقعا اینا چه آدمایی هستند که تمام وقت شان را با بازی کردن تلف می کنند! اما امروزه همین افراد درآمدهای فوق العاده بالایی دارند. حتی بعضی از آن ها از کمپانی هایی که بازی تولید می کنند هم درآمدشان بیشتر است.

اگر شما هم یک گیمر حرفه ای هستید و عشق و علاقه زیادی به بازی های روز دنیا دارید پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها بخوانید. چون در این مقاله روش هایی را می خواهم عنوان کنم که با تجربه و مهارت هایی که شما در بازی کردن دارید می توانید به درآمد های میلیونی در ماه برسید.

پس اگر شما هم دوست دارید از بازی کردن به درآمد بالا و ثابت ماهانه برسید و از سرکوفت های اطرافیان تان در امان باشید به شما پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

 

آیا کسب درآمد از بازی واقعا حقیقت دارد؟

در یک کلام بله کسب درآمد از بازی هم واقعیت دارد. این روزها از هر توانایی و مهارتی که داشته باشید به راحتی می توانید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید. فقط باید راه درستش را بلد باشید نه گرفتار روش های نادرست شوید.

شاید شما هم فکر کنید هدف من از نوشتن این مقاله این است که به شما کسب درآمد از بازی های آنلاین را پیشنهاد یا آموزش دهم؟! کسب درآمد از سایت های پیش بینی یا قمار خانه های اینترنتی؟ همین ابتدا بگویم کسب درآمد از این روش ها علاوه بر غیر قانونی بودن شان ریسک بسیار بالایی دارند و استفاده از آن ها ممکن است ضررهای زیادی را نیز متحمل شوید.

از طرفی شاید هم فکر کنید می خواهم کسب درآمد از تماشای آنلاین بازی ها را به شما پیشنهاد دهم؟ باز هم اشتباه کردید چون این روش هم روشی نیست که شما را از طریق بازی به درآمد بالا برساند. کسب درآمد از تماشای آنلاین بازی های آنلاین مثل کانتر استریک گلوبال آفنسیو (CS:GO)، بازی Fortnite، کال آف دیوتی، ورلد آف وارکرافت هم جزء روش های ناپایدار و شاید سرکاری کسب درآمد از اینترنت باشند که درآمد حاصله را با دلار یا بعضا با ارزهای دیجیتال به شما پرداخت می کنند.

این روش هم روشی نیست که شما را به درآمدهای میلیونی یا بالاتر از بازی در اینترنت برساند.

کسب درآمد از بازی های آنلاین

کسب درآمد از بازی تراوین

اگر یادتان باشد کسب درآمد از بازی هایی مثل تراوین هم زمانی روی بورس بود. اکانت های زیادی بین کاربران و گیمر های این بازی رد و بدل می شد که ارزش بالایی داشت. گیمرهای حرفه ای با خرید و فروش اکانت های بازی تراوین سعی در کسب درآمد از این روش داشتند که بعضا موفق هم بودند.

ولی دیگر این بازی ها منسوخ شده است و بازی های جدیدتری مثل زولا جایگزین این بازی ها شده اند که در ادامه بیتر در مورد این بازی ها صحبت می کنم.

کسب درآمد از بازی های اندرویدی

اسنپ کیو

البته روش های دیگری هم برای کسب درآمد از طریق بازی در اینترنت موجود است. مثل اینکه هر شب ساعت 10 اپلیکیشن اسنپ کیو خود را باز کنید و با پاسخ به 10 سوال برنده جایزه ناچیزی شوید که می توان این طور بازی ها را جزء بازی های تفریحی و بیشتر برای فان دانست.

چون درآمد حاصله از این بازی ها بسیار بسیار ناچیز است و بیشترین سود از آن سازندگان این نوع بازی ها هستند.

 

روش های واقعی کسب درآمد از بازی در اینترنت

تا الان هر چیزی که در موردش صحبت کردم بیشتر جنبه فان داشت و به هیچ عنوان از طریق این روش ها نمی توانید به درآمد بالا از طریق بازی برسید. اگر من را درست شناخته باشید متوجه این شدید که هیچ وقت روش های کسب درآمدی سرکاری را به شما پیشنهاد نمی دهم و چیزهایی که تا اینجا به آن ها اشاره کرده ام بیشتر برای اطلاع رسانی بود.

این مقاله برای گیمرهای حرفه ای است. کسانی که سالیان سال است بازی های معروف کنسول های مختلف مثل Call Of Duty یا GTA و از این قبیل را حرفه ای بازی کرده اند. البته اگر شما حرفه ایه حرفه ای نیستید ولی علاقه شدیدی به بازی ها دارید هم می توانید از این روش ها استفاده کنید. در ادامه قصد دارم روش هایی را به شما معرفی کنم که از طریق علاقه و تجربیاتی که در این سال ها از بازی کردن کسب کرده اید بتوانید به درآمد بالا برسید.

 

به یک گیم بلاگر حرفه ای تبدیل شوید

یکی از بهترین روش های کسب درآمد از بازی این است که به یک گیم بلاگر تبدیل شوید. حتما شما هم فشن بلاگرها یا فود بلاگرها را در اینستاگرام دیده اید؟ شاید ندانید چطور این افراد به درآمد های بالا در ماه رسیده اند؟ آن هم فقط با تولید محتوا! شما هم با تجربیاتی که در بازی های مختلف دارید می توانید افراد زیادی را همراه خود کنید.

یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد در اینترنت تولید محتوا است. تولید محتوا معجزه می کند. شما هم می توانید از طریق تولید محتوای تخصصی در حوزه بازی های کامپیوتری و اندرویدی ترافیک بسیار بالایی را به وب سایت خود جذب کنید. ترافیک بالا هم که این روزها حکم پول نقد را برای وب سایت ها دارد.

با نوشتن نقد و بررسی ها در مورد بازی های جدید، معرفی بازی های جدید، راهنمای خرید کنسول های بازی، راهنمای خرید بهترین بازی ها برای سنین مختلف، معرفی بهترین بازی های سال، روش های کسب درآمد از بازی های آنلاین و آموزش ها و ترفندهای بازی های مختلف علاقه مندان زیادی را می توانید به وب سایت تان جذب کنید.

شاید پیش خود بگویید خب بعدش چطور باید کسب درآمد کنیم؟ فقط جذب ترافیک به چه دردی می خورد؟ در ادامه در مورد روش هایی صحبت می کنم که مستقیما ترافیک وب سایت تان را به پول نقد تبدیل کند.

 

کسب درآمد از طریق فروش راهنمای بازی

یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد از بازی این است که راهنمای بازی ها را بفروشید. اگر ترفندها و تریک های بازی های معروف را می دانید به راحتی با فروش راهنماهای آن می توانید به درآمد بالا برسید.

مطمئن باشید افرادی که عشق بازی هستند و گیمرهای حرفه ای به راحتی برای دست یابی به این ترفندها پول پرداخت می کنند.

برای این کار بهتر است فروشگاهی در وب سایت خود راه اندازی کنید و راهنمای بازی ها را به صورت ویدیویی و همچنین به صورت فایل های پی دی اف به فروش برسانید. فروش محصولات دانلودی آموزشی در حوزه های مختلف بسیار پر سود است.

گیمرهای حرفه ای در دنیا راهنمای بازی های خود را به صورت ویدیویی در یوتیوب به اشتراک می گذارند و از طریق فروش اشتراک ویژه یوتیوب این ویدیو ها را فقط در اختیار اعضایی که پول اشتراک ویژه را در یوتیوب پرداخته اند قرار می دهند.

این هم یکی از بهترین روش های کسب درآمد از یوتیوب است که در دنیا خیلی از گیمرها ازش استفاده می کنند.

 

کسب درآمد از بازی با فروش اکانت

یکی از بهترین و بی دردسرترین روش ها برای کسب درآمد از بازی و گیم این است که اکانت بازی های معروف را بفروشید. خرید و فروش اکانت بازی ها در دنیا بسیار مرسوم است. خیلی از افراد به دنبال کسب رتبه های بالاتر در بازی های مختلف هستند.

اگر یادتان باشد هم تا چند سال پیش اکانت بازی محبوب کلش در ایران بسیار خرید و فروش می شد. اکانت هایی که به لول های بالا رسیده بودند!

شما هم اگر اکانت بازی های محبوبی را دارید که در مرحله ای با ارزشی قرار دارد و خیلی از محدودیت های بازی آزاد شده است می توانید آن را بفروشید.

شاید پیش خود بگویید مگر چند تا اکانت با ارزش داریم که بفروشیم؟ نگران نباشید برای اینکه از این روش به درآمد بالایی برسید بهتر است از افراد دیگری هم که اکانت های با ارزشی دارند دعوت به همکاری کنید و از آن ها بخواهید برای فروش اکانت با ارزش خود با شما همکاری کنند. در قبال این همکاری هم شما پورسانت تان را دریافت خواهید کرد.

برای کسب درآمد از فروش اکانت بازی ها هم بهتر است قسمتی در وب سایت خود برای این کار تعبیه کنید.

 

نمونه ای از فروش اکانت بازی PUBG MOBILE توسط گیمرها

فروش اکانت بازی

 

فروش آیتم های مهم در بازی ها

یکی دیگر از بهترین روش ها برای کسب درآمد از گیم این است که آیتم های مهم داخل بازی ها را بفروشید. برای این کار هم می توانید آیتم های داخل بازی های خود را که از قبل به دست آورده اید مثل اسلحه یا شمشیرهای مخصوصی که در یک بازی بدست آورده اید را بفروشید و هم می توانید واسطه ای برای خرید آیتم های مختلف بازی ها شوید.

در روش دوم می توانید از گیفت کارت ها برای خرید آیتم بازی ها برای کاربران تان استفاده کنید. با واسطه شدن برای خرید آیتم های مختلف از طریق گیفت کارت ها می توانید پورسانت کاری که انجام می دهید را هم محاسبه کنید و از مشتری دریافت کنید. درست مثل سایت هایی که در زمینه پرداخت ارزی بین اللملی فعالیت می کنند و برای هر واریزی پورسانت شان را دریافت می کنند.

البته برای کسب درآمد از این روش هم می توانید از افراد دیگری که اکانت هایی با آیتم های خوب دارند کمک بگیرید. از آن ها برای فروش آیتم های ارزشمندشان دعوت کنید و در قبالش پورسانت خود را دریافت کنید.

 

فروش گیفت کارت استیم

اگر اهل بازی های آنلاین باشید حتما استیم را می شناسید. با استفاده از گیفت کارت های استیم می توانید حساب کاربری خود را در استیم شارژ نمایید و از هزاران بازی موجود، بازی های مورد علاقه خود را انتخاب نموده و با دوستانتان به صورت آنلاین بازی کنید.

شما با استفاده از فروش استیم والت یا گیفت کارت استیم می توانید به درآمد خوب و قابل توجهی برسید.

از امکاناتی که اکانت های استیم دارند این است که دسترسی مستقیم به هزاران بازی، خرید بازی با استیم گیفت، ذخیره روی فضای ابری (Cloud)، دریافت خودکار آپدیت بازی ها، ایجاد و خرید اضافات ویژه بازی ها از Steam workshop، استفاده از کلیه امکانات بر روی هر دستگاه و پلتفرمی PC – Mobile – TV – Linux و … را برای دارنده اکانت استیم فراهم می کند.

همچنین امکان عضویت با گیفت کارت استیم در شبکه مجازی STEAM جهت ارتباط با دیگر گیمر ها، چت و گفتگو با دیگر گیمر ها حین بازی فراهم می باشد. این هم یکی از ترغیب کننده ترین موارد استفاده از اکانت استیم برای گیمرها است.

برای استفاده از این روش درآمدزایی بهتر است با فروشنگان اکانت های استیم در ایران در ارتباط باشید. چون یا باید با آن ها از طریق همکاری در فروش کار کنید و یا اینکه از آن ها بخرید و بعد به مشتری بفروشید!

 

تبلیغات در خصوص بازی و کنسول های بازی

کسب درآمد از بازی به صورت غیر مستقیم با جذب تبلیغات هم امکان پذیر است. زمانی که یک وب سایت پرترافیک در هر حوزه ای داشته باشید منبع خوبی برای تبلیغات شرکت های مرتبط با آن حوزه می شود.

زمانی که یک گیم بلاگر حرفه ای شوید و وب سایتی با محتوای مرتبط با گیم های روز دنیا داشته باشید هر آن چیزی که تا به اینجا برای کسب درآمد از بازی توضیح دادم ممکن است برای شما درآمد بیشتری حاصل کند.

به عنوان مثال سایت هایی که گیفت کارت استیم می فروشند، سایت هایی که کنسول بازی یا متعلقات مربوط به آن را می فروشند، شرکت هایی که بازی های جدید می سازند و یا حتی صاحبان بازی های اندرویدی ممکن است برای تبلیغ محصولات و خدمات شان به سایت شما مراجعه کنند.

در این حوزه سایت های فعال و پرطرفدار مثل حوزه های عمومی تر زیاد نیستند و همین باعث می شود شما گزینه خوبی برای تبلیغات آن ها باشید.

این تبلیغات می تواند به صورت تبلیغات بنری، معرفی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی یا همچنین معرفی بازی به صورت ویدیویی باشد. خیلی از گیمرهای حرفه ای در دنیا فقط با بازی کردن یک بازی آن را تبلیغ می کنند. به همین راحتی! شما از این طریق می توانید به درآمد بسیاری بالایی برسید. آن هم فقط از راه تبلیغات!

 

کسب درآمد از راه همکاری در فروش

اما بهترین روش درآمدزایی از طریق بازی و گیم همکاری در فروش محصولات مرتبط با گیم است. یکی از بهترین راه کارهایی که می توانم در این خصوص ارائه دهم همکاری در فروش محصولات با دیجی کالا است.

به راحتی با محصولات مرتبط با بازی مثل کنسول بازی، دسته بازی و … با دیجی کالا می توانید به درآمدهای بالایی در ماه برسید. روشی که خیلی از سایت هایی که در حوزه بازی فعالیت می کنند به درستی ازش استفاده نمی کنند.

همکاری در فروش بازی دیجی کالا

به عنوان مثال شما می توانید راهنمای خرید کنسول بازی بنویسید و در آن کنسول های بازی xBox یا PS4 را که در دیجی کالا است معرفی کنید. با کلیک روی لینک همکاری در فروش شما و خرید از دیجی کالا پورسانت آن محصول به حساب شما واریز می شود.

 

چند نکته مهم درباره تولید محتوا در حوزه بازی

اگر می خواهید از روش هایی که تا اینجا معرفی کردم به درآمد بالا برسید نیاز به یک وب سایت پر ترافیک دارید. وب سایت پرترافیک هم نیازمنده محتوای عالی از هر لحاظ است. در این قسمت قصد دارم چند ایده برای تولید محتوا در حوزه بازی به شما معرفی کنم.

 

1.راهنمای گام به گام بازی بسازید

در قسمت قبل در مورد فروش راهنمای بازی صحبت کردم. اما باید بدانید تا کاربران تان به شما اعتماد نداشته باشند به هیچ وجه به راه نماهای پولی شما هم اعتمادی ندارند. باید نشان دهید که در این حوزه حرفه ای هستید. پس بهتر است یک سری از راهنماهای بازی ها را به صورت کاملا رایگان در اختیار آن ها قرار دهید تا اعتمادشان را جلب کنید.

این کار باعث می شود شما برای محصولات پولی تان هم بازاریابی کنید. به راحتی در راهنماهای رایگان تان می توانید اشاره ای به راهنماهای پولی و کاملتری که در فروشگاه وب سایت تان است داشته باشید.

 

2.فیلم بازی های خود را به اشتراک بگذارید

سعی کنید از بعضی از مراحل بازی ها که خودتان فکر می کنید طرفدار بیشتری دارد فیلم بگیرید و در سایت های اشتراک ویدیو به اشتراک بگذارید. این بهترین روش برای جذب کاربران بیشتر به وب سایت تان است.

می توانید فیلم های خود را که از طی کردن مراحل بازی گرفته اید را در سایت هایی مثل یوتیوب و آپارات به اشتراک بگذارید. این سایت ها بازدید کنندگان زیادی دارند و به شما در بیشتر دیده شدن تان کمک بسیاری می کنند.

فقط فراموش نکنید قسمت هایی از بازی ها که فکر می کنید جذاب است و طرفدارهای زیادی دارند را به اشتراک بگذارید.

همچنین این فیلم ها را می توانید در وب سایت خودتان هم منتشر کنید. قسمتی به نام ویدیوهای بازی ها در وب سایت تان درست کنید و این ویدیوها را هم در آن قرار دهید.

 

3.با گیمرهای دیگر مصاحبه کنید

یکی از بهترین روش ها برای تولید محتوای جذاب در حوزه بازی این است که با گیمرهای دیگر مصاحبه کنید و در وب سایت تان منتشر کنید. شاید اوایل کار سختی باشد تا برای مصاحبه با دیگر گیمرها وارد مذاکره شوید. ولی بعد از مدتی آن ها خودشان تمایل پیدا می کنند که با شما همکاری کنند.

در مصاحبه های خود سعی کنید در مورد بازی های جدید نظر گیمرها را جویا شوید و از آن ها بخواهید که چه ترفندهایی در بازی ها به کار می گیرند. همینطور در مورد مسائل شخصی تر مثل اینکه چطور از این راه درآمد زایی می کنند هم صحبت کنید. این مسائل برای گیمرهای دیگر و کسانی که تازه می خواهند این کار را شروع کنند بسیار جذاب است.

 

4.پادکست ضبط کنید

فایل صوتی یا پادکست یکی از محبوب ترین فرمت های محتوایی در دنیا است. سعی کنید پادکست های دنباله داری را هر هفته تولید و در وب سایت تان منتشر کنید. خیلی مهم است که دنبال کنندگان ثابتی را هر هفته همراه خود کنید.

بهتر است موضوع خاصی را برای پادکست های خود در نظر بگیرید. مثلا در پادکست ها فقط در مورد اخبار بازی های جدید و کمپانی های بزرگ بازی در دنیا صحبت کنید.

 

5.درباره بازی های جدید نقد و بررسی بنویسید

معمولا بازی های جدید برای گیمرها جذابیت بالایی دارند. بهتر است در مورد آن ها صحب کنید. بازی های جدید را نقد کنید و از مزایا و معایب شان صحبت کنید.

نقد ها می تواند به صورت ویدیویی هم باشد. یعنی وارد بازی شوید و در مورد مراحل بازی و آیتم هایی که دارد صحبت کنید. این نوع نقد ها در دنیا بسیار طرفدار دارد و شما هم می توانید از این روش محبوبیت خود را بالا ببرید.

 

6.در مورد بهترین ها بنویسید

همیشه بهترین ها طرفدار بالایی دارد. همین حالا اگر عبارت “بهترین بازی های اندروید” را در گوگل جست و جو کنید متوجه سرچ بالای آن می شوید. شما هم بهتر است بهترین های سال را بنویسید.

مثلا بهترین بازی های استراتژیک سال 2019 یا بهترین بازی های ترسناک سال. مطمئن باشید از این طریق می توانید ترافیک قابل توجهی را به وب سایت تان روانه کنید.

بهترین بازی های سال

 

7.راهنمای خرید بنویسید

راهنمای خرید هم مستقیما به رفع نیاز کاربران تان مربوط می شود و یکی از مهمترین کارهایی است که حتما باید در استراتژی محتوای وب سایت تان لحاظ کنید.

اگر بتوانید راهنمای خرید در موارد مختلف بنویسید هم می توانید کاربران زیادی را جذب کنید. به عنوان مثال نوشتن در مورد “راهنمای خرید ارزان بازی ها” یا “راهنمای خرید بهترین کنسول بازی با توجه به نیازتان” یا “راهنمای خرید بازی فکری” طرفدارهای زیادی را خواهد داشت.

 

چند راه کار برای کسب درآمد بیشتر از بازی کردن

خب تا اینجا روش هایی را که معرفی کردم نیاز به یک وب سایت محتوایی قوی در زمینه بازی دارد. وب سایتی که واقعا از هر لحاظ نیاز کاربران را رفع کند. هم از لحاظ آموزشی و هم از لحاظ اطلاع رسانی در حوزه بازی های آنلاین باید قوی باشد.

اما در این قسمت قصد دارم چند بازی آنلاین را به شما معرفی کنم که مستقیما از طریق بازی کردن بتوانید کسب درآمد کنید.

 

بازی های آنلاین چند نفره

بازی های پرطرفدار جهانی مثل Warcraft، Counter-Strike، Call of Duty هر ساله تورنومنت هایی را در آمریکا و کانادا برگذار می کنند که هر گیمری می تواند به صورت آنلاین از هر کشوری که هست در آن ها شرکت کند.

برنده این تورنومنت ها معمولا گیمرهایی هستند واقعا تایم زیادی را در روز برای بازی کردن گذاشته اند و به یک گیمر حرفه ای تبدیل شده اند. معمولا جوایزی که برای این مسابقات در نظر گرفته می شود چیزی حدود 100 هزار دلار است.

برای اینکه از طریق بازی های آنلاین چند نفره کسب درآمد کنید نیاز به تمرین زیاد در روز است که هر کسی توانایی این را ندارد که در این مسابقات مقام اول را کسب کند. پس شاید این گزینه سختی برای کسب درآمدتان باشد و هر کسی از پسش بر نیاید. اما در ادامه نمونه های آسان تری را به شما معرفی می کنم که ایرانی هم هستند.

 

بازی زولا (کسب درآمد از یک بازی آنلاین پر درامد)

زولا

همانطور که می دانید زولا یکی از بازی های پرطرفدار در حال حاضر در ایران است. بازی زولا به قدری در ایران معروف شده که این روزها تبلیغش را در هر وب سایتی مشاهده می کنیم.

بازی زولا یک بازی شوتر به سبک بازی هایی مثل کانتر استریک است که خیلی از گیمرها عقیده دارند که زولا صرفا یک کپی است. اما کپی یا بومی سازی شده اش فرقی نمی کند مهم این است که به قدری جذابه که گیمرهای زیادی را به خود معتاد کرده است.

بازی زولا یک بازی آنلاین رایگان به سبک تیراندازی است که البته برای مواردی پرداخت های دورن برنامه ای نیز دارد. علاوه بر جذاب بودن زولا یکی از بهترین مزیت هایی که برای ما ایرانی ها دارد پرداخت درون برنامه ای اش برای برخی از آیتم ها است که توسط کارت های عضو شتاب به راحتی انجام می شود.

بازی آنلاین زولا هم به چند روش می تواند برای شما درآمد داشته باشد. اول اینکه همیشه تورنومنت های آنلاین زولا دقیقا مثل کانتر برگذار می شود و جایزه ویژه ای (حدود 1000 دلار) به برنده اهدا می شود. دومین روش فروش اکانت تان در زولا است که اگر امکانات خوب داشته باشید می توانید اکانت خود را بفروشید.

سومین راه و بهترین راه برای کسب درآمد از بازی زولا معرفی دوستان تان به زولا است که از این طریق می توانید کسب درآمد بالایی داشته باشید. شما با معرفی دوستان تان به زولا توسط لینک منحصر به فردی که دارید و خرید آیتم ها توسط آن ها درصدی از پولی که آن ها برای خرید آیتم ها پرداخت می کنند به حساب شما واریز می شود.

برای استفاده از روش سوم باید وب سایت پربازدیدی داشته باشید که با تبلیغ کردن زولا بتوانید افراد زیادی را به زولا معرفی کنید و از این طریق کسب درآمد کنید.

 

جمع بندی و نکات پایانی

اگر می خواهید از طریق بازی به درآمد عالی برسید تنها راهش این است که به یک فرد تاثیر گذار در حوزه گیم های آنلاین تبدیل شوید. تمام روش ها و راه کارهایی که در بخش تولید محتوای بازی ارائه دادم به شما کمک می کند تا شما به یک فرد شناخته شده در حوزه بازی های آنلاین تبدیل شوید.

سعی کنید از اینستاگرام و به خصوص از IGTV اینستاگرام هم برای محبوبیت خود در حوزه بازی استفاده کنید. از قدرت اینستاگرام قافل نشوید چون مستقیما به معروفیت شما کمک بسیاری می کند.

تمام روش هایی که در این مقاله به آن ها اشاره کردم روش های خوب و درستی برای کسب درآمد از طریق بازی هستند. اما بهترین روش این است که به یک گیم بلاگر تبدیل شوید. آن وقت است که به راحتی می توانید از روش های مختلفی که عنوان کردم به درآمدهای بالا در حوزه بازی برسید.

امیدوارم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید. اگر شما هم به بازی علاقه دارید و می خواهید از این روش به درآمد برسید پیشنهاد می کنم از روش های اصولی استفاده کنید و برای آینده خود هدف داشته باشید.

 

منبع

نظرات  (۱)

خسته نباشی دوست عزیز شما واقعا بدترین بازی دنیا رو برای کسب درامد معرفی کردید . به نظرم کسانی که تا راهی رو نرفتن هرگز دیگران رو راهنمایی نکنن .زولا . خود شرکتش دزد هست . برنامه نویساش واقعا افتضاحن . و حتی بری تو بازی حداقال تو هر اتاق بازی دو تا سه تا چیتر یا به قول خودشون ماکرو دارن و چیتر نیستن هست و تیم مسخره مدبایت هیچ غلطی نمیتونه بکنه در موردشون چون اصلا براش مهم نیست . فروش اکانت هم که جایی برای فروش وجود نداره و ی سری کلاه بردار اومدن ی کانال تلگرام باز کردن و اکانت ملت رو بالا میکشن . در کل هر کی میره زولا بعد چند ماه میفهمه دو سه میلیونی هم ضرر کرده اکانتش هم مفت نمیارزه . و همه هم چیتر هستن . نمیدونم چقدر بهت دادن اینو بنویسی ولی اه کسانی که میرن و با ضرر برمیگردن به اون چندر قاز نمیارزه 

پاسخ:
سلام فرهاد عزیز و بزرگوار 

ممنون که نظرت رو با من و بقیه به اشتراک گذاشتی 

اگر به انتهای مقاله با دقت توجه کرده باشی منبع داره (یعنی نوشته ی من نیست و من فقط اون رو به اشتراک گذاشتم )

من در این وبلاگ هر راهی که به کسب درآمد در اینترنت منجر بشه رو معرفی میکنم ولی هر بار کسی ازم سوال میپرسه فقط اونهایی که خودم  تجربشون کردم رو توصیه میکنم بهشون پس انتشار این مطلب دلیل بر امتحان کردن 

من یا موافق بودن من نیست (من در کل از بچگی تا حالا سه تا بازی کردم که این جزوشون نیست .

و نکته ی آخر ،هر کسی قصد داشته باشه از راهی کسب درآمد کنه در ابتدا مو ظفه چند مدت رو برای تحقیق در مورد اون شغل صرف کنه و اشتباهش رو گردن دیگران نندازه ..

ممنون از نظر شما وموفق باشی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی