کسب و کار

کسب و کار

و این منم ، یک آدم موفق و راضی از زندگی که درطول 25 سال زندگی پرفرازو نشیب کوچکترین شکایتی نداره ...خودش تلاش کرده و موفق شده ...اومده که یاد بده تا شاید دیگران هم از زندگیشون راضی باشن.
موفقیت در کسب و کار تنها با دانش و آگاهی امکان پذیر است.

کسب درآمد از طریق اینترنت در دهه های گذشته رشد چشم گیری کرده است.

به طوریکه امروزه درآمدزایی و یا افزایش درآمد از طریق اینترنت دغدغه بسیاری از افراد جامعه شده است.

با کسب و کار اینترنتی می توان به فکر درآمد زایی میلیونی بود.

کسب درآمد از طریق اینترنت محدود به قشر خاص و یا سن و سال نمی شود.

هر کسی در هر شرایطی می تواند از اینترنت کسب درآمد داشته باشد.

اما باید این را در نظر گرفت که کسب درآمد از طریق اینترنت نیز مانند شغل های دیگر سختی های خودش را دارد.

پس به دنبال کسب درآمد راحت از اینترنت نباشید.

در کسب و کارهای اینترنتی پتانسیل های بالایی وجود دارد.

شما می توانید از طریق اینترنت درآمد خوبی کسب کنید .

فقط کافیست به فکر اعتماد سازی و جمع آوری مخاطبان مورد علاقه به کسب و کارتان باشید.

من در این مقاله به شما راه های کسب درآمد از طریق اینترنت را میگویم.

مهمترین و بهترین مزیتی که هر کسی را به سمت کسب و کار اینترنتی می کشاند کم هزینه بودن آن است.

در کسب درآمد اینترنتی شما نیاز به سرمایه اولیه و چشم گیری ندارید.

اگر نیازی باشد بسیار کم است.پس به هیچ عنوان نگران سرمایه اولیه خود نباشید.

نکته بعدی که خیلی برای همه حائز اهمیت است این است،

که در هر زمان و مکان و شرایطی می توانید از اینترنت استفاده کرده و کسب درآمد داشته باشید.

این پتانسیلی است که کسب و کارهای اینترنتی با ابزارهای هوشمندی که دارند در اختیار شما قرار می دهند.

مزیت های کسب و کار اینترنتی

یکی دیگر از بهترین مزیت های کسب درآمد از اینترنت ، کسب درآمد در منزل با کامپیوتر شخصی تان است.

بسیاری از کارآفرینان اینترنتی مطرح در دنیا کارشان را در منزل خودشان آغاز کرده اند.

شما هم بدون اینکه نیاز باشد دفتر کار یا مجوز کاری داشته باشید می توانید برای شروع یا حتی به صورت ثابت و همیشه کسب و کارتان را در منزل اداره کنید.

کسب و کارهای اینترنتی فراوانی وجود دارند که صاحبان آن ها در منزلشان در حال اداره آن هستند و از آن درآمد کسب می کنند.

علاوه بر این بعد از گذشت مدتی با تیم سازی و به صورت دور کاری می توانید افرادی را استخدام کنید تا برای شما کار کنند و به شما برای پیشرفت در کسب و کارتان کمک کنند.

مزیت دیگر کسب و کار اینترنتی این است که شما می توانید

ارتباط راحت و صمیمانه ای را با مشتریان و یا مشتریان خود داشته باشید.

همین امر باعث فروش چندین برابری شما خواهد شد.

برای کسب و کار اینترنتی نیاز به هیچ مجوزی ندارید.

هر کسی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارد نیازی به مجوز ندارد.

علاوه بر این همانطور که ذکر شد یکی دیگر از مزیت های خوبی که کسب و کارهای اینترنتی دارند این است که در خیلی از هزینه های اضافی صرفه جویی خواهد شد.

مخصوصا اگر در منزل هستید چون دیگر نیازی نیست برای رفتن به محل کار خود هزینه کنید.

و یا حتی برای تولید کاتالوگ و هر چیز فیزیکی دیگری هزینه اضافی پرداخت کنید چون در کسب و کارهای اینترنتی همه چیز دیجیتال است .از طریق اینترنت می توانید به هدف های گسترده تری دسترسی داشته باشید.

بطور مثال شما یک تایپیست و یا یک طراح گرافیک هستید مسلما فقط افرادی که در نزدیکی شما هستند یا نهایتا در یک شهر هستید به شما سفارش کار خواهند داد.

ولی اگر کسب و کارتان آنلاین باشد مطمئن باشید می توانید از شهرهای دیگر هم مشتری داشته باشید و ارتباط خود را گسترده تر کنید.

📷

کسب و کار اینترنتی چیست ؟

در کسب و کار اینترنتی روش هایی برای بازاریابی و تبلیغات و جذب مشتری وجود دارد.

که توسط آن ها می توانید با کمترین هزینه و زمان از آن ها استفاده کنید.

شما با تولید محتوا در جهت کسب و کارتان می توانید مخاطبان خود را به سمت کسب و کارتان جذب کرده و هر فردی با هر میزان سرمایه و هر نوع کار اینترنتی می تواند از آن به بهترین نحو استفاده کند.

شما می توانید برای اطمینان از کسب درآمد اینترنتی به وب سایت های اینترنتی نگاهی بیاندازید.

بسیاری از سایت ها با فروش محصولات فیزیکی یا دیجیتالی کسب درآمد می کنند.

بسیاری دیگر خدمات ارائه می دهند و درآمد زایی اینترنتی می کنند.

بسیاری به واسطه تبلیغات فرد یا سایت ها و صنف های دیگر کسب درآمد می کنند.

شما با دیدن این سایت ها می توانید درآمد ماهیانه آن ها را تخمین بزنید.

📷

نقش سایت در کسب و کارهای اینترنتی خیلی مهم است .

بسیاری از درآمد های میلیونی از وب سایت کسب و کار مورد نظر ایجاد می شود.

بسیاری از اعتماد سازی ها و دیگر مواردی که در اینترنت دخیل است به وب سایت اینترنتی هر کسب و کاری ختم می شود.

بنابراین طراحی وب سایت می تواند به کسب درآمد اینترنتی شما کمک بسزایی داشته باشد.

دو روز پیش داشتم تعداد جستجوی کلمات مربوط به کسب درآمد، داخل گوگل رو میدیدم که چشمم افتاد به عبارت "کسب درآمد میلیونی" راستش برام جالب بود که جستجو این کلمه تو وب فارسی میانگینی ماهانه بیشتر از هزار تا داره.

06z69xb5h2tu.jpeg

یعنی هر ماه حداقل هزار نفر میاند داخل گوگل و دنبال کسب درآمد میلیونی تو سایت های مختلف میگردند.

برام خیلی جالبه که کلا کلمات مربوط به کسب درآمد جستجوی بالایی دارند و برام ناراحت کنندست که اغلب سایت هایی که تو صفحه اول گوگل برای این کلمه ها نشون داده میشند، سایت هایی هستند که میخواند یه محصول کسب درآمد میلیونی و میلیاردی رو به مخاطباشون بفروشند.

واسه همین تصمیم گرفتم به عنوان کسب که از فضای مجازی و اینترنت به یه حداقل درآمد مناسب رسیده، در مورد این قضیه یه متن کوچیک بنویسم.

درآمد میلیونی هست!!! اما چند میلیون؟

aklodh23bzop.jpeg

خب بله، درآمد میلیونی که هست. منم درآمد میلیونی از همین فضای مجازی دارم اما دقیقا منظور چند میلیونه؟ من به شخصه درآمدم ماهی حداقل 2 میلیونه.

خب اینم درآمد میلیونیه دیگه. اما ادامه صحبتم با اون دوستای گلیه که که دنبال درآمدای بیشتر و واقعا میلیونی اند. عزیزای دل، دست از سر این پکیج های کسب و کار و کسب درآمد یک شبه بردارید.

تو این پکیج ها هیچی پیدا نمیشه، خیالتون راحت تا تهشو رفتم. به نظر من بیاید عین من این پول ها رو سرمایه گذاری کنید روی آموزش. یه چیزی یاد بگیرید.

من به شخصه پولمو تو زمینه آموزش و یادگیری سئو و تولید محتوا خرج کردم و شاید بهتره بگم سرمایه گذاری کردم. الآنم واقعا از این سرمایه گذاریم راضیم.

به درآمدی که واسه خیلی ها بیشتر از حد تصوره رسیدم، همینطور هم دارم پیشرفت میکنم. درآمدم بیشتر میشه و روی کسب و کار خودمم وقت میزارم.

مشکل عزیزایی که دنبال این پکیج های آموزش کسب درآمد میلیونی اند اینه که حاضر نیستند زمان بزارند.

واقعا این که زمان نزارید و بعدش سریع به کسب درآمد میلیونی برسید، خب هرجور هم حساب کنیم جورش جور نیست.

اینجوری بود که نصف ملت ما میلیونر بودند و میلیاردر. اول بیاید با خودتون به صلح برسید. به خودتون تعهد بدید که اگر دوست دارید درآمد میلیونی و مناسبی داشته باشید، حاضرید به خاطرش یه کوچولو هم تلاش واقعی کنید.

بعد که متعهد شدید به این موضوع حالا موقعشه که برید سراغ یاد گرفتن. اگر نظر من رو بخواید، تو بازار فعلی اینترنت، چند تا چیز واقعا درآمد خوبی داره:

· سئو

· تولید محتوا

· دیجیتال مارکتینگ

· بازاریابی با اینستاگرام

هیچ راهی برای کسب درآمد از طریق اینترنت وجود ندارد ((._.))!!!! والا به خدا! هی همش فقط میپرید تو گوگل جستجو میکنید کسب درآمد!! پول درآوردن از اینترنت، کسب درآمد اینترنتی و هزار چیز دیگه ولی کدومتون یه بار، یکی از راه هایی که بهتون گفته شد رو شروع کردید و پول درآوردید؟؟

چرا راهی برای کسب درآمد از طریق اینترنت وجود ندارد؟

zhbqidfclgkj.jpeg

چون شما نمیخواهید!! والا اگه بخواید. تا حالا با بیشتر از 10 تا آدم در مورد کسب درآمد از اینترنت و این موضوعا صحبت کردم... همه فقط یه چیز میخواند؛

  • بخوابند تو خونه
  • بدون هیچ سرمایه ای
  • از روز اول
  • ماهی خدا تومن پول در بیارند

خو فداتون بشم آخه کجا و کی گفته که میشه اینطوری از اینترنت پول درآورد؟؟ البته خب خودم جواب سؤالمو میدونم... تو این پکیجای کسب درآمد اینترنتی اینجور میگند. این پکیجایی هست که تا میرید تو سایتشون یه صفحه 20 هزار کلمه ای در مورد مزایاش نوشته ولی بعد که میخری میبنی کلا 2 هزار کلمه مفیدم متن نداره ها، اینا میگند.

آره، وقتی میخواید این پکیجارو بخرید، میگند:

بعد از خرید این پکیج روزانه درآمد 500 هزار تومان به بالا داشته باشید

خب همینه دیگه... آخه قربونت برم اگر تو بلدی روزی 500 هزار تومن کار کنی، بیا خودت کار کن، 4 تا نیرو هم بگیر روزی 100 تومن بده به اونا و بقیشو خودت بردار، دیگه چرا میای وقتتو برا هدایت ما به راه راست تلف میکنی خدایی؟

همین پکیجا و تبلیغاتشون باعث میشه شما دوستای گل فکر کنید میشه از اینترنت یهو روزی کلی پول درآورد واسه همین هرجا هم برید و ایده های کسب درآمد از طریق اینترنت رو بخونید، میبینید این اونی که میخواید نیست.

اصلا بزارید الان و تو این مقاله به جای این همه غر زدن و حوصلتون رو سر بردن، بیام در مورد روش های کسب درآمد از اینترنت حرف بزنم که تا حالا واقعا جواب داده و خیلی ها دارند ازش پول در میارند. تو ادامه مقاله در مورد هرکدوم از روش ها اطلاعاتی میدم و بررسی میکنم که برای کسب درآمد از این روش چقدر زمان و غیره نیاز دارید.

 

راه های کسب درآمد اینترنتی

روش هایی که تو این قسمت از مقاله میگم واقعا تا حالاش جواب داده. اگر دوست و رفیقی هم داشته باشید که سرش تو رایانست و از طریق اینترنت پول درمیاره، به احتمال خیلی زیاد داره از یکی از این روش ها زندگیشو میگذرونه.

 

تولید محتوا

aquwar0mhxpj.jpeg

اینکه تولید محتوا رو اول نوشتم، دو تا دلیل داشت، اولی اینکه خیلی دوستش دارم، دومی هم اینکه شغلیه که خودم دارم ازش پول درمیارم و با تموم زیر و بمش آشنام... اصلا میتونم تا فردا درموردش بنویسم.

درآمد یه نیروی تولید محتوا میتونه تو 8 ساعت کار (دور کاری) بین 1 میلیون تا 5 میلیون تومن باشه (من درآمدم بین 2 تا 3 تومن در ماهه البته با یکی دو ساعت کار بیشتر).

یاد گرفتنش، شاید حدودا 2 تا 3 ماه طول بکشه اما پول درآوردن ازش میتونه از همون ماه دوم شروع بشه. نیاز به سرمایه گذاری خاصی هم نداره، نهایتا بخواید اولش یکی دو میلیون برای پیکج های آموزشی پولی هزینه بدید که البته بدون اون هم میشه شروع کرد مخصوصا اگر بتونید به صورت کارآموزی تو شرکت ها یادش بگیرید. برای شروع کسب درآمد از تولید محتوا هم بهتره به سایتایی مثل انجام میدم سر بزنید.

 

کسب درآمد از تبلیغات کلیکی

کسب درآمد از تبلیغات کلیکی هم یکی از روشای دیگه پول درآوردن از اینترنته... به شخصه ازش خوشم نمیاد ._. همین!!

آخه نه درآمدش زیاده، نه میشه توش پیشرفت کرد و چیزی یاد گرفت و نه تو این کار اعتماد درست و حسابی هست. اما اگر هم خواستید شروع کنید بدونید که از اون کاراییه که به این زودیا توش به پول نمیرسید.

 

بازاریابی با اینستاگرام

r1o3of9imbid.jpeg

راستش رو بخواید خودم چند ماهیه تو فکر راه انداری یه پیج اینستاگرامم، همه چیزش هم اوکیه فقط مشکلم اینه که وقت ندارم!! در هر حال دوست دارم داخل اینستاگرام یه پیج کاری واسه کسب درآمد داشته باشم؛ چون هم درآمدش بعد از یه مدت کمی، بالا میره و هم از اون کاراییه که قشنگ میشه گفت هم تفریحه و هم یه راه برای پول درآوردن. سرمایه ای هم برای راه اندازیش نیاز ندارید اما اگر میخواید به صورت اصولی شروع کنید، سایت سوشال سایت خوبیه برای آموزش های کسب درآمد و کسب و کار اینستاگرامی.

در آمدش از 100 هزار تومن شروع میشه اما واقعا محدودیت نداره... خیلی از پیج های اینستاگرامی همین الآنش دارند بیشتر از ماهی 100 میلیون در میارند و هر روز هم بیشتر از قبل پیشرفت میکنند.

کسب درآمد از اینستاگرام رو میشه یه روش کسب درآمد اینترنتی مطمئن دونست.

 

استخراج ارز دیجیتال

یکی دیگه از روش های کسب درآمد اینترنتی، استخراج ارز های دیجیتاله... با اینکه نمیشه روش حسابی کرد، اما این یکی رو هم دوس دارد

این روش رو هم خدایی دوستش دارم... برنامه ای برای وارد شدن بهش ندارما، ولی خب دوستش دارم چون کار ریسک داریه. یهو وقت میزاری چند ماه کلی ارز استخراج میکنی، بعد میبینی ارزش ارزهات ده برابر شده، یهو ام میبینی که خورد تو سر قیمتش و بدبخت شدی.

سرمایه خاصی نیاز نداره، نهایتا یه لپ تاپ، ولی خب یه کم باید با خود ارز های دیجیتالی و تکنولوژی بلاکچین آشنا باشید تا بتونید راحت تر این کارو انجامش بدید.

 

سایت شرط بندی

9f7ehxwkuk3r.jpeg

آخرین موضوع هم سایت های شرط بندیه...اگر خوب بگردید میتونید سایت هایی رو پیدا کنید که واقعا قابل اعتماد اند و پول میدند... اما خب مشکل اصلی این سایت ها اینه که جوری ساخته شدند که بیشتر احتمال باخت دارید تا برد.

اگر براتون مشکلات شرعیش مسئله ای نیست، قدرت ریسک دارید و البتههههههه ((توانایی کنترل هیجان)) دارید، میتونید به این سایت ها به چشم یه منبع درآمد نگاه کنید. بازم میگم، اگررر توانایی کنترل هیجان خودتون بعد از برد یا باخت رو دارید، سراغ این سایت ها برید.

 

تو این مقاله در مورد روش های کسب درآمد از اینترنتی صحبت کردم که بین بیشتر اعضای دنیای وب قابل قبوله و خیلی ها ازش پول در میارند. در مورد هرکدوم هم یه توضیح کوچولو دادم و آخرش تصمیم گیری میمونه با خودتون، اگر هم نظر من رو بخواید، بهترین راه ها برای پول درآوردن، تولید محتوای متنی و بازاریابی اینستاگرامه. امیدوارم مقاله براتون مفید بوده باشه، موفق باشید

 

نظرات  (۴)

  • لوله بازکنی دات کام
  • عالی بود

    پاسخ:
    نظر لطف شماست .
    موفق باشید
  • تعمیریخچال دوو
  • ممنون از مطالب خوبتون

    پاسخ:
    سلام .خوشحالم که دوست داشتید .امیدوارم براتون مفید بوده باشه.موفق باشید .
  • کلسیم کربنات
  • مطلب خوبی بود ممنونم 

    پاسخ:
    سلام دوست من 

    خوشحالم که دوست داشتید .

    تشکر از اینکه نظرتون رو باهام به اشتراک گذاشتید 

    موفق باشید 
  • رنگ های اتومبیل
  • با تشکر از شما مطلب خوبی بود

    پاسخ:
    سلام دوست عزیز

    خوشحالم  از این که از مطالب خوشتون اومد و براتون مفید بوده 

    ممنون از نظرتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی