کسب و کار

کسب و کار

و این منم ، یک آدم موفق و راضی از زندگی که درطول 25 سال زندگی پرفرازو نشیب کوچکترین شکایتی نداره ...خودش تلاش کرده و موفق شده ...اومده که یاد بده تا شاید دیگران هم از زندگیشون راضی باشن.
موفقیت در کسب و کار تنها با دانش و آگاهی امکان پذیر است.

همکاری در فروش چیست؟

 

چوب جادویی در کار نیست و قرار نیست راهکاری در خصوص یک شبه ره صد ساله را طی کردن برایتان شرح دهم، اما تصمیم دارم با شما از تجربه‌ام با همکاری در یک سیستم کسب درآمد اینترنتی مطمئن صحبت کنم. همکاری در فروش یا بازاریابی واسطه‌ای ( ( Affilaite Marketing یک راه درآمد آنلاین با ریسک کم و کاملا قانونی از طریق اینترنت است که در سال‌های اخیر با توجه به مزایا و سودآوری چند جانبه به یکی از پرطرفدارترین شیوه‌های درآمد اینترنتی و بیزنس‌های آنلاین تبدیل شده است.

 

در ادامه به طور جامع سیستم کاری همکاری در فروش را بررسی خواهم کرد.

اگر خانه‌دار یا دانشجو هستید و به یک کسب و کار نیمه وقت فکر می‌کنید، اگر دانش‌آموز هستید و قصد دارید از فعالیت در اینترنت درآمدزایی کنید و حتی اگر در یک شغل ثابت مشغول به کار هستید و در پی یک درآمد بی‌دردسر و شغل دوم سر از این مقاله درآورده‌اید؛ دست به گیرنده‌هایتان نزنید، در جای درستی قدم گذاشته‌اید!

 

مطالب مرتبط:  چگونه یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟

 

همکاری در فروش چیست؟

احتمالا از عنوان مطلب حدس‌هایی در سر دارید! قضیه راجع به فروش محصول و همکاری و تاثیرگذاری در افزایش فروش است.

همکاری در فروش یا همان افیلیت مارکتینگ، نوعی از بازاریابی است که در آن صاحبان محصولات از افراد می‌خواهند که در فروش و تبلیغات محصولات به کمکشان بروند و در نتیجه‌ی فروش کالا پورسانت دریافت کنند.

اساس کار در سیستم‌های افیلیت مارکتینگ تقسیم سود به صورت برد – برد است. هم صاحب کالا توانسته محصول را بفروشد و هم بازاریاب کالا از فروش پورسانت دریافت می‌کند و هر دو طرف از همکاری با یکدیگر بهره می‌برند.

همکاری در فروش کمک می‌کند تا شریک تجاری کمپانی‌های بزرگ فروش باشید.

 

معروف ‌ترین برندهایی که با روش افیلیت مارکتینگ کار می‌کنند

اگر پیگیر کسب درآمد اینترنتی در دنیای دیجیتال هستید، قطعا نام آمازون و جف بزوس حداقل یکبار به گوشتان خورده است!

آمازون بزرگترین پلتفرم خرید و فروش آنلاین در دنیاست که ارزش حدودی آن تقریبا 220 میلیارد دلار تخمین زده شده است و حدود 49 درصد خریدهای آنلاین در ایالات متحده از طریق آمازون انجام می‌شود.

خوب است بدانید حتی این کمپانی با این عظمت دائما از افراد دعوت می‌کند تا به عنوان افیلیت ( بازاریاب) در سیستم مشارکت در فروش آمازون عضو شوند و در فروش کالاها به کمکش بروند.

eBay را نیز اکثرا با نام پییر امیدیار مالک ایرانی- آمریکایی آن می‌شناسیم.

میلیون‌ها نفر روزانه درeBay  مشغول خرید و فروش کالا هستند و این برند صاحب بزرگترین بستر فروش کالاهای حراجی در دنیاست. eBay نیز جزو نمونه‌های معروف در دنیاست که از طریق سیستم افیلیت مارکتینگ تبلیغ کالاهایش را انجام می‌دهد.

 

همکاری در فروش چطور کار می‌کند؟

اصلا پیچیده نیست، فرض کنید من صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستم. به عنوان یک فروشگاه وظیفه دارم کالاهایی برای فروش تهیه کنم، محلی برای نگهداری آن‌ها در نظر بگیرم، از صحت و سلامت کالاها مطمئن شوم، خدمات پس از فروشی برای مشتریان در نظر بگیرم، راه‌های پرداخت امن برای مشتریان ارائه دهم و همچنین نماد الکترونیک اعتبار تهیه کنم. در ادامه نیز یک وبسایت برای خرید راحت مشتریان راه‌اندازی کنم و هزاران مسئولیت کوچک و بزرگ دیگر!

پس نهایتا تصمیم می‌گیرم که حداقل بازاریابی محصولات و تبلیغ آن‌ها برون‌سپاری کنم.

یعنی افرادی در خارج از مجموعه به عنوان همکار در فروش، تبلیغات کالاهای فروشگاه من را انجام بدهند.

پس من به عنوان صاحب فروشگاه با تمرکز و انرژی بیشتر به مسائل مربوط به محصولات و کالایی که قرار است بفروشم و به دست مشتری برسانم می‌پردازم. بازاریابان نیز تبلیغات و معرفی محصولات را انجام خواهند داد و به ازای خریدهای منجر به فروش پورسانت دریافت خواهند کرد.

تمام مسئولیت افرادی که به عنوان بازاریاب در سیستم‌های همکاری در فروش کار می‌کنند تبلیغ کالا و ترغیب مشتریان به خرید است.

چرا سیستم افیلیت مارکتینگ تا این حد محبوب است؟

دلایل محبوبیت سیستم های افیلیت مارکتینگ

قطعا مزیت‌ و سودآوری سیستم های همکاری در فروش تا حد زیادی ایده‌آل بازاریابان و صاحبان کالا بوده است که این روش توانسته جای خودش را حتی در میان با ارزش‌ترین برندهای دنیا باز کند.

سیستم افیلیت مارکتینگ محبوب است چون:

 

درآمد مبتنی بر عملکرد دارد

فرض کنیم شما در یک شغل کارمندی مشغول به کار هستید، در پایان ماه کاری، یک مبلغ معین که در قرارداد پای آن را امضا کرده‌اید به حساب شما واریز خواهد شد.

مهم نیست ساعت مفید کار شما در ماه چقدر بوده است، مبلغ واریزی با کمی بالا و پائین هر ماه مقدار ثابتی خواهد بود.

کار در سیستم‌های همکاری در فروش اما اینطور نیست! درآمد مبتنی بر عملکرد یعنی سقفی برای درآمد وجود ندارد.

در سیستم‌های مبتنی بر عملکرد هر شخص با توجه به میزان تلاش و پشتکارش می‌تواند درآمدزایی داشته باشد.

قابل انکار نیست که سیل زیادی از مشتریان در فضای دیجیتال وجود دارد و فروشگاه صاحب کالا نیز محصولات را برای فروش شما تامین خواهد کرد، پس مشتری هست و کالا هم هست! تمام نیازمندی‌ها فراهم است بنابراین:

تبلیغ بیشتر – فروش بیشتر – پورسانت بیشتر – درآمد بدون سقف

 

ریسک مالی در این کار وجود ندارد

از آنجایی که بازاریابان مسئولیتی در تامین کالا و یا نگهداری آن ندارند، هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

در سیستم‌های همکاری در فروش، بازاریاب نگرانی از بابت معیوب بودن کالا و یا نوسانات بازار ندارد و در نتیجه هیچگونه ریسک و تهدید مالی را در طی همکاری حس نخواهد کرد.

چندین منبع برای درآمد وجود دارد

زمانی که فردی تصمیم می‌گیرد به عنوان بازاریاب اینترنتی وارد دنیای تجارت الکترونیک شود، می‌تواند همزمان با چندین مجموعه که به صورت همکاری در فروش کار می‌کنند، مشارکت داشته باشد.

بعد از اینکه بستر مناسب در فضای دیجیتال را دست و پا کردید می‌توانید تبلیغ محصولات و بنرهای چند فروشگاه مختلف را در آن قرار دهید و محصول افراد مختلفی را تبلیغ کنید.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که تبلیغات هم راستا و مرتبط را در یک محل قرار دهید تا مشتریان با علایق همسان را در یک جا جمع کنید.

در ابتدا باید تصمیم بگیرید که قصد دارید چه کالایی بفروشید، بالفرض اگر همکاری در فروش پوشاک را انتخاب کردید، می‌توانید تبلیغات پوشاک مجموعه‌های مختلفی را انجام دهید و پورسانت را برای هر فروش به طور جداگانه دریافت کنید.

 

درآمد غیرفعال یا passive income  را ممکن می‌کند

بارزترین مثال از درآمد غیرفعال، کسب درآمد در خواب است. منظور از درآمد غیرفعال درآمدی‌ست که از انجام کارهایی که در گذشته انجام داده‌اید عاید شما می‌شود.

زمانی که شما در یک سیستم کسب درآمد اینترنتی از طریق همکاری در فروش عضو شوید، پس از اینکه تبلیغ کالا را انجام دهید مشتری در هر زمانی، حتی زمانی تو مسافرت هستید، خوابیدید، دوش میگیرید و غیره هم می‌تواند اقدام به خرید کند و شما پورسانت حاصل از خرید مشتری را دریافت کنید.

قطعا شما نیز با من موافق هستید که :

در دنیای امروز راه‌ رسیدن به درآمدهای بالا و پولسازی‌های بزرگ از مسیر درآمدهای غیرفعال می‌گذرد.

نیاز به سرمایه اولیه ندارد

اگر در حال حاضر قادر به خواندن این نوشته‌ها هستید، پس شما تمام نیازمندی برای ورود به یک سیستم همکاری در فروش را در اختیار دارید.

تنها یک دستگاه متصل به اینترنت شما را عضوی از دریای تجارت الکترونیک خواهد کرد.

کسب درآمد از تلفن همراه یکی از پرطرفدارترین انواع روش‌های کسب درآمد اینترنتی است که عضویت در سیستم‌های همکاری در فروش این مورد را برای شما امکان‌پذیر می‌کند.

 

محدودیت زمانی و مکانی برای بازاریاب ایجاد نمی‌کند

با همه‌گیری اینترنت در سراسر جهان، در یک چشم بهم زدن امکان انتقال حجم عظیمی از اطلاعات به یک کشور و حتی قاره دیگر امکان پذیر شده است.

بیزنس‌های آنلاین نیز هیچ محدودیتی از جهت زمان و حضور فیزیکی برای افراد ایجاد نمی‌کنند و این مساله باعث محبوبیت این نوع از کسب و کارها در بین تمام افراد جهان است.

اینکه شما بتوانید با یک ساعت کاری شناور متناسب با لایف استایل و سبک زندگیتان کسب درآمد داشته باشید، آرزوی بسیاری از افراد است که کار به عنوان بازاریاب در افیلیت مارکتینگ به راحتی این آرزو را تحقق می‌بخشد!

از طرفی بسیاری از افراد شرایط کار به صورت حضوری را ندارند و قدر فرصت‌های درآمد خانگی را خوب می‌دانند.

خانم‌هایی که ترجیح می‌دهند بجای کارهای خارج از منزل در کنار فرزندانشان باشند و درامد خودشان را داشته باشند، دانشجویانی که به‌دنبال کسب درآمد هستند اما زمان زیادی از آن‌ها در مسیرهای رفت و آمد به هدر می‌رود و امکان انجام کارهای حضوری را ندارند، افرادی که به دلایل مختلف مانند بیماری شرایط حضور در خارج از منزل را ندارند و یا حتی افرادی که در مناطق کمتر بهره‌مند زندگی می‌کنند و فرصت‌های شغلی زیادی را در محل زندگیشان وجود ندارد؛ از جمله افرادی هستند که نیاز دارند تا فارغ از محدودیت‌های فیزیکی درآمد داشته باشند.

همکاری در فروش یک بستر ایده‌آل برای درآمدزایی، بدون محدودیت‌های زمانی و مکانی است.

 

ورود به این شغل آسان است

برای اکثر ما روشن است که دنیای امروز، دنیای مدرک و تحصیلات نیست. متاسفانه در بسیاری از موارد جای مدرک در کوزه است و مهارت‌های تخصصی و توانایی یادگیری مطالب جدید و پشتکار افراد در انجام اموری که به آن‌ها محول می‌شود، حرف اول را می‌زند.

همکاری در فروش نیز از این قضیه جدا نیست. برای ورود به سیستم‌های مشارکت در فروش مدرک تحصیلی خاصی نیاز ندارید.

با کمترین دانش تخصصی می‌توانید در یک سیستم عضو شوید و درآمد داشته باشید.

البته که داشتن اطلاعاتی در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین و یا ارتباط موثر با مشتریان مسیر بازدهی را تا حد زیادی برای شما هموار می‌سازد اما هیچ یک از این سیستم ها، شما را ملزم به داشتن دانش تخصصی در این حوزه نمی‌کنند.

از طرفی محدودیتی از بابت سن و یا جنسیت افراد نیز وجود ندارد. تنها چیزی که در این سیستم حائز اهمیت است تبلیغ صحیح محصول و کمک به افزایش فروش کالاهاست.

برای صاحبان کالا اهمیتی ندارد که شما چه جنسیتی دارید، چند سال سن دارید، دین و مذهب شما چیست و کجا زندگی می‌کنید!

شما تنها وظیفه دارید که کالا را تبلیغ کنید و در فروش موثر باشید، آن‌ها با کمال میل و رضایت پورسانت را به شما پرداخت خواهند کرد.

 

شروع کار در یک سیستم همکاری در فروش به چه صورت است؟

شروع کسب درآمد در یک سیستم همکاری در فروش

عضویت در سیستم های افیلیت مارکتینگ کاملا رایگان است.

پس از اینکه در یک سیستم همکاری در فروش عضو شوید، یک حساب کاربری در برنامه و یا پنل مخصوص فروشنده کالا، به شما اختصاص داده می‌شود.

 از طریق این حساب کاربری می‌توانید میزان پورسانت‌ها، کالاهایی که مشتریان شما خریداری کرده‌اند، سبد خریدهای کنسل شده و یا سفارشات برگشت داده شده و گارانتی را بررسی کنید.

همچنین اطلاعات مفیدی به شکل‌های نموداری و ویژوال در اختیار بازاریابان قرار می‌گیرد که در پیدا کردن بهترین نقاط بازار و فروش بیشتر به آن‌ها کمک می‌کند.

 

 

فروشنده کالا چطور متوجه می‌شود کالا از طریق کدام بازاریاب به فروش رفته است؟

برای هر فرد بعد از ورود به سیستم همکاری در فروش یک لینک یا کد معرف اختصاصی در نظر گرفته خواهد شد.

بازاریابان این لینک را در بسترهای تبلیغاتشان قرار می‌دهند و هر مشتری یا کاربری که از طریق این لینک وارد فروشگاه شود و محصول خریداری کند، فروشنده کالا متوجه خواهد شد که از طریق کدام بازاریاب به فروشگاه هدایت شده است.

در تمام سیستم‌های همکاری در فروش این مساله به طور دقیق و کامل ثبت می‌شود و نیازی نیست که نگرانی بابت این گونه مسائل داشته باشید.

آیا مسئول ارسال و پشتیبانی کالایی که مشتری از طریق لینک من خریداری کرده است، خودم هستم؟

بازاریابان در سیستم‌های همکاری در فروش، نقشی در ارسال و یا گارانتی کالا ندارند. صاحب کالا و فروشگاه تمام وظایف مربوط به فروش شامل : ثبت سفارش مشتریان، دریافت اطلاعات مورد نیاز برای ارسال، کنترل کیفی کالا قبل از ارسال، ارائه روش‌های امن و آسان برای پرداخت و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش کالا را بر عهده دارد.

از مزایای اصلی همکاری در این سیستم، سودآوری از فروش بدون کمترین برخورد با مشتریان است.

 

 

تبلیغات در چه بسترهایی انجام می‌شود؟ آیا حتما نیاز است وبسایت داشته باشم؟

خیر.  اگر وب مستر و یا وبلاگ نویس هستید و افراد زیادی شما را دنبال می‌کنند، همکاری در فروش می‌تواند یک منبع درآمد بالا با ریسک پائین برای شما باشد، اما این تنها راه تبلیغات نیست!

با تمام متدهای تبلیغاتی فعلی می‌توانید کالاها را تبلیغ کنید و پورسانت دریافت کنید.

تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی و خصوصا اینستاگرام یکی از رایج‌ترین شیوه‌های تبلیغات و فروش است.

در حال حاضر افراد با راه‌اندازی کانال‌های تلگرام و جذب کاربر، پیج‌های اینستاگرام، کانال‌های روبیکا، شبکه‌های اجتماعی خرید و فروش (مانند شیپور و دیوار) و یا حتی روش‌هایی مانند اس‌ام‌اس مارکتینگ و ایمیل مارکتینگ به تبلیغ کالاها مشغول هستند.

باید توجه داشته باشید افرادی که قرار است از شما خرید کنند، در چه فضایی بیشتر فعالیت دارند.

اگر محصولی که قرار است تبلیغ آن را انجام بدهید پوشاک، اکسسوری و یا مربوط به مد و فشن است احتمالا اینستاگرام و تلگرام بازدهی بیشتری برای شما خواهند داشت.

اگر در فروش کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی آن‌ها فعالیت می‌کنید تبلیغ در وبسایت‌ و یا وبلاگی با محتوای مرتبط ممکن است فروش بیشتری برای شما رقم بزند.

به هر صورت باید تست و تحقیق انجام دهید تا متوجه شوید بازار فروش کالایی که می‌فروشید در کجا داغ‌تر است.

شرط پرداخت پورسانت در سیستم همکاری در فروش چیست؟

متدهای پرداخت مختلفی در سیستم بازاریابی و تبلیغات اینترنتی وجود دارد. به صورت کلی پس از تبلیغ در سه مرحله ممکن است به تبلیغ کننده پورسانت تعلق بگیرد. در ادامه این سه موقعیت را بررسی می‌کنیم:

در اولین مورد پرداخت به ازای بازدید مخاطبان انجام می‌شود.

زمانی که تبلیغی را در سوشال مدیا و یا وبسایت خود قرار می‌دهید به ازای هر 1000 بازدید مبلغی پورسانت به شما پرداخت می‌شود. (منظور تمام بازدیدهای تبلیغ است، یعنی با احتساب بازدیدهای تکراری(

مورد دوم پرداخت به ازای کلیک است.

در این شیوه زمانی که شما تبلیغ یک محصول یا خدمات یک مجموعه را انجام می‌دهید اگر مخاطبان تنها بر روی تبلیغ شما کلیک کنند پورسانت به شما تعلق خواهد گرفت.

حالت سوم پرداخت به ازای اقدام است.

قریب به اتفاق سیستم‌های افیلیت با این شیوه کمیسیون پرداخت می‌کنند. در این متد زمانی که کاربران اقدام به عملی نمایند به تبلیغ کننده پورسانت پرداخت می‌شود.

این اقدام به عمل می‌تواند ثبت‌نام در سایت، دانلود اپلیکیشن، تشکیل سبد خرید، ساخت حساب کاربری و ... باشد.

به طور خاص در سیستم‌هایی که به این روش کار می‌کنند پرداخت به ازای فروش را انجام می‌شود.

به این معنی که زمانی پورسانت در حساب کاربری شما اعمال خواهد شد که مشتری سبد خرید را نهایی کرده و به طور کامل فرآیند خرید را انجام دهد.

 

داستان همکاری من با دایان افیلیت

اگر تا اینجای مطلب را با من همراه بوده‌اید مطمئنم سوالی که در حال حاضر از خود می‌پرسید در این مورد است که با کدام سیستم کسب درآمد شروع به همکاری کنم!

قصد دارم تجربه شخصی‌ام را در رابطه با یک سیستم افیلیت مارکتینگ ایرانی و با سابقه با شما مطرح کنم.

همکاری در فروش دایان یکی از باسابقه‌ترین سیستم‌های فعال در حوزه بازاریابی معارفه‌ای با تمرکز بر فروش پوشاک است. برای شروع کسب درآمد اینترنتی میتوانید در این سیستم همکاری در فروش ثبت نام کنید ( https://dayanaffiliate.com/ ).

حدود 3 سال پیش پس از اینکه تمام سرمایه‌ام را در یک شراکت تجاری از دست دادم شروع به جستجو برای راه‌اندازی یک کسب و کار با حداقل سرمایه اولیه کردم.

در میان اولین نتایج جستجوی گوگل با نحوه کار سیستم های همکاری در فروش آشنا شدم و با علاقمندی سطح دانش و مطالعه‌ام را در این حوزه افزایش دادم.

نمونه‌های ایرانی و خارجی بسیاری را بررسی کردم و این مجال قصد دارم از همکاری در فروش دایان برایتان بنویسم.

درباره پنل همکاری دایان

پس از ثبت‌نام رایگان در پنل همکاری در فروش دایان، می‌توانید با نام دلخواهتان یک فروشگاه ایجاد کنید و قالب آن را تعیین کنید. تمام اطلاعات محصولات شامل محتواهای متنی، تصاویر، بنرها و ویدئوهای تبلیغاتی به ساده‌ترین روش و از طریق ربات‌ها در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

عکس پنل دایان افیلیت

حتی این امکان فراهم شده است تا متناسب با فضای تبلیغاتی که در اختیار دارید، تبلیغ و بنر اختصاصی خودتان را داشته باشید.

تمام اطلاعات مشتریان، از قبیل سفارش‌های ثبت شده، ارسال شده و یا عودت داده شده در پنل همکاری قابل بررسی هستند. همچنین با فعال کردن ربات تلگرامی دایان افیلیت، کاورهای تبلیغاتی به صورت خودکار برای شما ارسال خواهند شد.

خدمات ویژه

پرداخت کمیسیون‌ها در اکثر سیستم های همکاری در فروش با نظر مجموعه صاحب کالا یا همان فروشنده انجام می‌شود. (به طور مثال پورسانت بازاریابان eBay ماهانه تسویه می‌شود) اما در دایان افیلیت هر بازاریاب می‌تواند روزانه درخواست تسویه مالی بدهد و پس از بررسی، مبلغ درخواستی در حساب او اعمال خواهد شد.

کیمسیون‌های بالا (تا 20 درصد برای هر محصول) و پیش پرداخت پورسانت‌ها به محض ارسال محصول برای مشتری از جمله ویژگی‌هایی است که دایان افیلیت را به یک سیستم با سوددهی بالا تبدیل کرده است.

بد نیست بدانید که میزان پورسانت‌ها در آمازون به طور میانگین حدود 5 درصد برای فروش هر کالاست!

 

چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود مشتریان با دایان افیلیت همکاری کنند؟

بررسی اتوماتیک و آنی تمام سفارشات و ارتباط با تمامی مشتریان از جمله اقداماتی است که پس از ثبت سبدخرید از سوی مشتری اتفاق می‌افتد.

مشتری مداری و ارائه محصول با کیفیت جزو اولین اصولی است که برای همکاری با هریک از سیستم‌های مشارکت در فروش باید در نظر داشته باشید.

اگر همچنان به اهمیت ورود به دنیای کسب و کارهای آنلاین مطمئن نیستید، کافیست به آخرین باری فکر کنید که برای گرفتن تاکسی دست تکان داده‌اید!

کسب و کار خوب کسب و کاری است که کمترین تاثیر را از اتفاقات پیرامون بگیرد؛ به اصطلاح با هر هایی درش تخته نشود و با هر هویی به خاک سیاه ننشیند.

شروع کنید و با ثبت نام در یک سیستم همکاری در فروش ( افیلت مارکتینگ ) کسب درآمد اینترنتی امن و نامحدود از دنیای بی‌پایان اینترنت را تجربه کنید.

 

نظرات  (۱)

سلام ..خیلی محتوای خوبی بود ولی یه سوال داشتم .

شما خودتون تجربه ی همکاری باهاشون رو داشتید ؟تعرفه هاشون به چه صورته ؟

پاسخ:
سلام دوست عزیزم 

بله میشه گفت یه جورایی باهاشون همکاری داشتم ..اطلاعات مربوط به تعرفه و جزئیات کاررو میتونید از وبسایت خودشون ببینید.

مرسی از نظرت و موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی