کسب و کار

کسب و کار

و این منم ، یک آدم موفق و راضی از زندگی که درطول 25 سال زندگی پرفرازو نشیب کوچکترین شکایتی نداره ...خودش تلاش کرده و موفق شده ...اومده که یاد بده تا شاید دیگران هم از زندگیشون راضی باشن.
موفقیت در کسب و کار تنها با دانش و آگاهی امکان پذیر است.

چرا شما واقعاً از کاری که دارید ناراضی هستید؟ به طور کلی دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است یک شخص از نقش شغلی خود ناراضی باشد و بخواهد از آن بیرون بیاید در حالی که امکان این کار برایش فراهم نیست.

گاهی حتی شما شغلی که دوست ندارید را رها کرده و به کار دیگری مشغول می شوید اما این احساس ناخوشایند بازهم دست از سرتان بر نمی دارد، آن موقع است که متجوجه خواهید شد مشکل کار جای دیگری است.  

به طور کلی مردم ممکن است به 8 دلیل عمده از کار خود ناراضی باشند که در ادامه به صورت تیتر وار به آن ها اشاره می کنیم و همچنین خواهیم گفت که برای رهایی از این احساس ناخوشایند چه باید بکنید.

1. ار رئیس تان متنفر هستید!

 

2. از همکارانتان متنفر هستید!

 

3. شغل تان به اندازه کافی جذاب نیست!

 

4. اعتقادی به کاری که انجام می دهید، ندارید!

 

5. حوصله تان از کاری که می کنید سر می رود!

 

6. به اندازه کافی دستمزد نمی گیرید!

 

7. ساعت کاری تان طولانی است!

 

8. شما واقعا احساس ناامیدی می کنید!

 

چه کنیم وقتی از شغل مان نفرت داریم؟

 

 در این شرایط عموما برخی از ما می خواهیم تغییر شغل دهیم اما امکانش به هر دلیلی میسر نیست چرا که بدون شک همه چیز در اختیار ما نیست که به محض اینکه اراده کردیم شغل خودمان را تغییر دهیم. با این حال حس وحشتناکی است که هر روز صبح مجبور به کاری شویم که برایمان عذاب آور است.

 

ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر در چنین شرایطی هستید این 3 کار را حتما انجام دهید.

 

1. قبل از هر چیز نگرش خود را تغییر دهید. مهم ترین کاری که باید بکنید این است که اینقدر به خودتان انرژی منفی ندهید، تکرار مداوم کلمات منفی بدون شک تمام انرژی شما را خواهد گرفت.

 

2. در همان محیط کاری که هستید دیدی تازه پیدا کنید. برای این کار در محل کارتان بچرخید و از رئیس خود بخواهید در صورت امکان جایگاه شما را تغییر دهد، اصلا محل استقرار خود را تغییر دهید در اتاقی تازه کار کنید همه این کارهای کوچک می تواند تاثیر گذار باشد.

 

3. اگر فکر می کنید واقعا امکان تغییر شغل برای شما وجود دارد این کار را انجام دهید. اگر می توانید با دستمزدی حتی کمتر مشغول به کار مورد علاقه خود شوید حتما این کار را انجام دهید، به یاد داشته باشید هیچ چیز ارزش خدشه دار کردن سلامت روان شما را ندارد.


سخن پایانی 

 

به یاد داشته باشید که خوشبختی کاملاً تحت کنترل شما و چیزی درونی است. این شما هستید که به افکار منفی اجازه می دهید انرژی تان را گرفته و مدام حس بدبختی به شما تزریق کنند. بنابراین سعی کنید همیشه نگرشی مثبت داشته و به قول معروف نیمه پر لیوان را ببینید!

 

منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی