کسب و کار

کسب و کار

و این منم ، یک آدم موفق و راضی از زندگی که درطول 25 سال زندگی پرفرازو نشیب کوچکترین شکایتی نداره ...خودش تلاش کرده و موفق شده ...اومده که یاد بده تا شاید دیگران هم از زندگیشون راضی باشن.
موفقیت در کسب و کار تنها با دانش و آگاهی امکان پذیر است.

با سلام خدمت کاربران عزیز در این مقاله می خواهیم 6 عامل موفقیت در استراتژی کسب و کار اینترنتی در تجارت الکترونیک را بررسی کنیم.قبل از اینترنت و وجود استراتژی کسب و کار اینترنتی در تجارت الکترونیک ، مردم هر زمان که می خواستند چیزی بخرند، باید به فروشگاه می رفتند. اگر یک فروشگاه محلی محصولات مورد نیاز آنهارا نداشت ، اغلب مجبور بودند برای محصول مورد نیاز خود یک جایگزین انتخاب کنند، و یا اگر واقعا به همان محصول نیاز داشتند مجبور بودند هزینه های  زیادی بابت آن بپردازند تا فروشگاه از تامین کننده محصول مورد نیاز  آنها را برایشان تامین کند. هر چند که امروزه اگر ما بخواهیم چیزی را بخریم در بیشتر موارد در اینترنت به دنبال آن محصول هستیم بدون آن که از خانه بیرون بیاییم.

استراتژی کسب و کار اینترنتی
استراتژی کسب و کار اینترنتی

با توجه به پیشرفت فناوری اطلاعات و گسترش روز افزون راهکارهای تجارت الکترونیک بخصوص در حوزه ی کسب و کار شرکت ها در ابعاد بزرگ و کوچک به خدمات آنلاین و کسب و کارهای اینترنتی روی آوردند تا به مخاطبان گسترده تری دسترسی پیدا کنند. که همین امر نیاز به یک  استراتژی  خوب در کسب و کار اینترنتی دارد که ما در این مقاله نکاتی را پیرامون موفقیت در استراتژی کسب و کار اینترنتی ذکر می کنیم .

ممکن است دعوت به راه اندازی یک فروشگاه آنلاین برای افزایش فروش، کار ساده ای به نظر برسد و صاحب کسب و کار انتظار افزایش خودکار فروش محصولات را داشته باشد . اما مدیر یک کسب و کار اینترنتی باید بداند یک فروشگاه آنلاین یا یک کسب و کار اینترنتی همانند یک فروشگاه خرده فروشی فیزیکی نیازمند استراتژی کسب و کار اینترنتی در تجارت الکترونیک است و برای بهتر نتیجه گرفتن پیاده سازی چندین استراتژی کسب وکار ااینترنتی برای موفقیت، فروش و درنهایت رشد منطقی کسب و کار نیاز است.

در اینجا ما 6 عامل موفقیت در استراتژی کسب و کار اینترنتی در تجارت الکترونیک را که باید هر مالک کسب و کار با توجه به اجرای یک راه حل تجارت الکترونیک برای کمک به رشد کسب و کار خود و دستیابی به مشتریان بیشتر بداند را مورد بررسی قرار می دهیم.

6 عامل موفقیت در استراتژی کسب و کار اینترنتی در تجارت الکترونیک

قبل از شروع , یک استراتژی  کسب و کار اینترنتی تجاری داشته باشید

مهمترین بخش از تجارت الکترونیک موفق ، داشتن یک برنامه منظم و حساب شده برای شروع است. به احتمال زیاد با نداشتن برنامه منظم و حساب شده یا به عبارتی نداشتن استراتژی کسب و کار اینترنتی به شکست می رسیم. به عنوان یک صاحب کسب و کار، قبل از اینکه آن را راه اندازی کنید، باید نقاط قوت و ضعف کسب و کارتان را تعیین کنید. در نظر بگیرید که کسب و کار شما منحصر به فرد است و مزیتی را تعیین می کند که می تواند برای جذب مشتریان بالقوه به کسب و کار شما ارائه شود. شما باید مجموعه ای کامل از هزینه هایی را که در راه اندازی و مدیریت کسب و کار شما در تجارت الکترونیک دخیل هستند رامورد بررسی قرار دهید، همچنین یک پیش بینی تخمینی از سود بالقوه ای که می توانید کسب کنید را انجام دهید. در این مرحله، استراتژی بازاریابی شما نیز باید در نظر گرفته شود. تعیین نحوه برخورد با استراتژی بازاریابی محتوا ، چگونگی جذب بازدیدکنندگان جدید به فروشگاه اینترنتی خود و چگونگی تبدیل آنها به مشتریان  و برنامه بازاریابی اینترنتی را تعیین کنید.

در استراتژی  کسب و کار اینترنتی جلوتر از مسابقه بروید

هر نوع کسب و کار تجارت الکترونیک رقابت قابل توجهی خواهد داشت – مهم نیست که چه چیزی می فروشید، همیشه رقبا تلاش می کنند که مزیت را در صنعت مورد نظر شما به دست آورند شما باید بصورت دائمی مزیت های رقابتی را در استراتژی کسب و کار اینترنتی خود جای دهید. به همین دلیل ضروری است که پیش بروید و به طور مداوم تحقیقات رقیب را انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که مزایای آن در جذب مشتریان جدید و تبدیل مشتریان جدید به خریدار و در نهایت فروش محصولات وجود دارد.

بهینه سازی وب سایت برای بازدیدکنندگان تلفن همراه جزئی از استراتژی کسب وکار اینترنتی

اینترنت به طور مداوم در حال رشد است و روند جدید همیشه افزایش می یابد. اگر کسب و کار شما در کنار این تغییرات قرار نگیرد، شما از عرصه رقابت خارج می شوید. یکی از مهمترین عوامل در هنگام شروع کسب و کار تجارت الکترونیک در سال های اخیر، بهینه سازی وب سایت شما برای بازدیدکنندگان تلفن همراه است. استفاده از اینترنت همراه در حال افزایش است و مشتریان بیشتر در حال مرور اینترنت و خرید از گوشی های هوشمند به دلیل راحتی ارائه شده توسط این دستگاه ها هستند.استفاده از اینترنت تلفن همراه در سال های اخیر بیش از استفاده از اینترنت  کامپیوترهای رومیزی است و آمار استفاده از اینترنت تلفن همراه همچنان افزایش می یابد. این نه تنها یک راه عالی برای خدمت به مجموعه ای از مشتریان است، بلکه یک استراتژی کسب و کار اینترنتی عالی و عامل موفقیت برای رقابت است.

استراتژی کسب و کار اینترنتی بهینه سازی سایت برای موبایل
استراتژی کسب و کار اینترنتی بهینه سازی سایت برای موبایل

در استراتژی کسب و کار اینترنتی بر کیفیت بیش از حد تمرکز کنید

این ممکن است جذاب باشد و مانند یک ایده خوب برای تمرکز بر ارائه خدمات و محصولات مناسب به مشتریان مورد استفاده قرار گیرد. کیفیت مناسب در انواع محصولات  می تواند به مشتریان بالقوه  انواع مختلفی  از محصولات با کیفیت و خدمات با کیفیت را برای انتخاب پیشنهاد دهد و می تواند سود بیشتری را برای کسب و کار شما داشته باشد. علاوه برا آن رضایت بیشتری را در مشتری ایجاد می کند و امکان خرید دوباره در مشتری را تقویت می کند که همین مورد می تواند یک عامل موفقیت در استراتژی کسب و کار اینترنتی باشد .

در استراتژی کسب و کار اینترنتی رضایت مشتری اولویت اول

“مشتری همیشه حق است” – این یک اصطلاح است که در صنعت کسب و کار استفاده می شود، که باید همیشه در هنگام شروع یک کسب و کار جدید در استراتژی کسب و کار اینترنتی مورد توجه قرار گیرد،با تمرکز بر رضایت مشتری، کسب و کار شما می تواند چندین مزیت را به دست آورد – به ویژه هنگامی که سطح خدمات مشتریان شما از انتظارات مشتریان فراتر رفته.

اقامت در بالای کسب و کار

در نهایت، در صورتی که مایل هستید در تجارت الکترونیک موفق باشید، باید از همه روابط تجاری متمایز باشید. شما نیاز به اندازه گیری عملکرداستراتژی های کسب و کار اینترنتی و استراتژی بازاریابی اینترنتی خود دارید و باید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما همیشه سود می کند. ردیابی ترافیک، هدایت و فروش شما بسیار مهم است.

 منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی