کسب و کار

کسب و کار

و این منم ، یک آدم موفق و راضی از زندگی که درطول 25 سال زندگی پرفرازو نشیب کوچکترین شکایتی نداره ...خودش تلاش کرده و موفق شده ...اومده که یاد بده تا شاید دیگران هم از زندگیشون راضی باشن.
موفقیت در کسب و کار تنها با دانش و آگاهی امکان پذیر است.

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

مشاغل خانگی یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای کسب درآمد پرسود می باشد که در کاهش بیکاری و فقر در جامعه هم تاثیر خوب و مثبتی دارد.

پردرآمدترین مشاغل خانگی برای بانوان و حتی آقایان

مشاغل خانگی بهترین راه کسب در آمد برای بسیاری از افرادی که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند به شمار می رود . مشاغل خانگی این روزها طرفداران زیادی دارد و موجب توسعه پایدار و کاهش فقر و محرومیت می شود .مشاغل خانگی

۱. ساخت فروشگاه اینترنتی

اولین ایده شغل اینترنتی برای شما دوستان عزیز داشتن یک فروشگاه اینترنتی میباشد که در کشور ما خیلی مرسوم شده است همان گونه که میبینیم با پیشرفت علم بیشتر کسب و کار ها به سمت اینترنت کشیده شده اند .

باز هم می گوییم که برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی اصلا نیاز به علم برنامه نویسی نیست  شما خیلی آسان با چند قدم ساده می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید و خیلی سریع به درآمد اینترنتی بسیار بالایی برسید .

کسب و کار های موفق

کسب و کار، فعالیتی برای خلق پول و ثروت است که می تواند به شخص یا کل جامعه منفعت برساند، به عبارتی فعالیتی که تولید محصول، خرید کالا و خدمات را با هدف فروش و کسب سود به همراه داشته باشد کسب و کار می گویند.

این نوع فعالیت همواره در دوره های مختلف زندگی انسان به اشکال مختلف وجود داشته و شاید نخستین عملی که انسان در اجتماع با آن آشنا شد کسب و کار بوده است. انسان موجود نیازمندی است و برای زندگی و زنده ماندن، نیاز به دیگران دارد، این نیاز از خوراکی ها شروع و تا پوشاک و سایر نیازهای دیگر ادامه دارد.

آیا شما هم مثل میلیون ها آدم کره زمین به دنبال یک راه کسب درآمد اضافه در کنار شغل تمام وقت تان هستید؟ کاهش موجودی حساب بانکی بر وضعیت سلامت‌تان تاثیر می‌گذارد؟ انجمن روانشناسان امریکا یک نتایج یک پژوهش را منتشر کرده است که نشان می‌دهد استرس پول بر سلامت مردم امریکا در سراسر این کشور تاثیر می‌گذارد. و بر اساس پژوهش‌ها، آدم‌های پولدار هم به استرس پول دچار هستند – یعنی این مشکل فقط گریبان‌گیر خانواده‌های کم‌درآمد نیست.