کسب و کار

کسب و کار

و این منم ، یک آدم موفق و راضی از زندگی که درطول 25 سال زندگی پرفرازو نشیب کوچکترین شکایتی نداره ...خودش تلاش کرده و موفق شده ...اومده که یاد بده تا شاید دیگران هم از زندگیشون راضی باشن.
موفقیت در کسب و کار تنها با دانش و آگاهی امکان پذیر است.

۲۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

کمال گرایی در کسب و کار اینترنتی چیزی است که خیلی از دوستان درگیر آن هستند. خیلی از دوستان را دیده ام که برای شروع کسب و کار اینترنتی خود دنبال بهترین چیزها هستند. از سایت گرفته تا دیگر ابزارهای مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کارشان. در این مقاله قصد دارم در مورد کمال گرایی در کسب و کار اینترنتی صحبت کنم. کمال گرایی عاملی است که خیلی از دوستان را از راه اندازی کسب و کار اینترنتی شان عقب می اندازد و خیلی ها را هم در ابتدا یا وسط کارشان متوقف می کند. در این مقاله همراه من باشید تا در مورد کمال گرایی در کسب و کار اینترنتی بیشتر بدانید.

 

یکی از دلایلی که خیلی از دوستان در کسب و کار اینترنتی شان کم می آورند و بعد از مدتی رهایش می کنند این است که نمی دانند چگونه باید کار کنند که هم به همه کارهایشان به موقع برسند و هم اینکه زیاد خسته نشوند!

همه ما که کسب و کار آنلاینی داریم دوست داشتیم یک روز کامل بیشتر از 24 ساعت بود که به همه کارهایمان می رسیدیم و از آن طرف وقت اضافه هم برای انجام دادن کارهای غیر کسب و کاریمون داشتیم.

ما انسان ها به صورت فطری موجوداتی هدف محور هستیم. ما طوری طراحی شده ایم که به طور منظم در راستای رسیدن به اهدافمان کار و تلاش می کنیم. ما بطور مداوم در راستای به انجام رساندن چیزهای که برایمان مهم هستند حرکت می کنیم. هنگامی که به یکی از اهداف خود دست می یابیم رضایت از دستیابی به یک خواسته بطور اتوماتیک تبدیل به خواسته یا آرزو برای چیز دیگری می شود.

 

هدف گذاری یکی از مهم ترین مبانی موفقیت است. همه ی ما خواسته ها و آرزوهایی داریم و با تمام وجود می خواهیم به آنها دست یابیم اما باید بدانیم داشتن یک آرزو و رویا به تنهایی نمی تواند تضمینی برای تحقق آن رؤیا باشد. جمله ای معروف است که می گوید:



دوستان توجه فرمایید شما وارد یک نظر سنجی شده اید ..



میخوام بدونم اونایی که میان تواین وبلاگ بیشتر دوست دارن درمورد چه چیز هایی بخونن....یا بنده


 درباره چه موضوعاتی خطابه کنم ... اصلا نگاه به تاریخ پست نکنینا هرموقع نظر گذاشتید به شخصه روی


 چشم بنده جا دارید .


با تشکرات پیشاپیش فراوان..


گیلانی جان هستم..

در این مقاله می‌خواهیم بر روی تفکر مثبت برای موفقیت در کسب و کار ، چگونگی مثبت نگه‌داشتن افکار و چگونگی تغییر دادن سریع افکار از منفی به مثبت تمرکز کنیم برای آشنایی بیشتر با قانون جذب و تغییر افکار منفی به مثبت

برای کسانی که فیلم موفق و پرفروش "راز" را دیده‌اید، احتمالا این نقل قول‌ از مایک دولی را می‌شناسید.

صاحبان کسب‌ و کارهای کوچک، همواره به دنبال روش‌هایی مناسب برای سنجش موفقیت‌شان هستند. معیارهای موفقیت در هر کسب‌ و کار می‌تواند متفاوت باشد،‌ اما تقریبا عوامل کلیدی موفقیت برای اکثر شرکت‌ها مشابه است. در این مطلب با شناخت عوامل موفقیت در کسب و کار می‌خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم، «آیا شرکت در مسیر دستیابی به سهم بازار و سودآوری بیشتر قرار دارد یا خیر؟»


کسب درآمد از بازی واقعا حقیقت دارد؟ شاید پاسخ دادن به این سوال تا چند سال پیش خنده دار بود اما حالا گیمرهایی در دنیا هستند که ماهانه بیش از 200 هزار دلار درآمد ثابت دارند. بدون اینکه خودشان را به زحمت زیادی بیاندازند.

شاید شما هم که عشق بازی هستید از اینکه گیمرهای زیادی در دنیا از بازی کردن درآمد دارند تعجب کرده باشید و این قضیه کمی هم قلقلک تان داده باشد تا در این مورد بیشتر بدانید.

واقعیت این است که تا چند سال پیش نسبت به کسانی که عشق بازی بودند و گیمرهای حرفه ای بودند احساس خوبی نداشتم و پیش خودم می گفتم واقعا اینا چه آدمایی هستند که تمام وقت شان را با بازی کردن تلف می کنند! اما امروزه همین افراد درآمدهای فوق العاده بالایی دارند. حتی بعضی از آن ها از کمپانی هایی که بازی تولید می کنند هم درآمدشان بیشتر است.

امروزه با فراگیرشدن اینترنت و استفاده‌ی مداوم از شبکه‌های اجتماعی، کارمندان شما در صفحات اجتماعی و پلتفرم‌های مجازی مختلفی فعالیت دارند و شاید بدون اینکه خودشان هم بدانند نماینده‌ی کسب‌و‌کار شما باشند. پس هر شرکتی بیش از یک کارمند دارد و باید دستورالعمل مشخصی برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی تدوین کند تا هم به کارمندان رسیدگی کند و هم به شرکت.

این روزها ستفاده از اینترنت برای اهداف مختلف به صورت چشمگیری در حال رشد است. بسیاری از افراد در سر تا سر جهان مشاغل اینترنتی و آنلاین را برای خود برگزیده اند، و هر روزه از این طریق درآمد زیادی کسب می نمایند. در میان بسیاری از مشاغل فریلنسری و پلتفرم های مختلف در این مورد، به احتمال زیاد تا کنون نام سایت Upwork به گوش شما خورده است.

ساده‌ترین تعریف فریلنسر این است که یک نفر، بدون اینکه به یک سازمان یا کسب و کار و شرکت مشخص متعهد شود، فعالیت حرفه‌ای و تخصصی خود را برای مجموعه‌های مختلف انجام می‌دهد و بسته به نیاز و پروژه‌های در دسترس، کارفرمای خود را تغییر می‌دهد. 

مفهوم فریلنسر یا آزادکار، طی دهه‌های اخیر مطرح شده است.

می‌توان گفت که آغاز انقلاب صنعتی، دوران شکل‌گیریِ سازمان به مفهوم مدرن آن بود. هم‌زمان با مطرح شدن مفهوم سازمان، مفهوم شغل هم معنای تازه‌ای پیدا کرد: