کسب و کار

کسب و کار

و این منم ، یک آدم موفق و راضی از زندگی که درطول 25 سال زندگی پرفرازو نشیب کوچکترین شکایتی نداره ...خودش تلاش کرده و موفق شده ...اومده که یاد بده تا شاید دیگران هم از زندگیشون راضی باشن.
موفقیت در کسب و کار تنها با دانش و آگاهی امکان پذیر است.

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

در شرایط موجود که یک ویروس تمام اقتصاد جهان را تکان داد، برای اقتصاد کوچک خانواده مان نگران می شویم، فکر میکنیم که چه کارهایی انجام دهیم تا بتوانیم با این شرایط سرمایه مان را حفظ کنیم یا بتوانیم حتی سرمایه گذاری کنیم .

اکثر افراد فکر میکنند با مبلغ های کوچک نمی توان سرمایه گذاری کرد، تصور افراد ناآگاه است که فکر می کنند باید مبلغ بزرگ داشت تا بتوان آینده ای بهتر را ساخت و به عبارتی سرمایه گذاری کرد.

ساختن آینده ای بهتر برای خود و خانواده مان با خرید ملک ، خودرو ، حساب بانکی ، بازنشستگی ووو همه و همه انگیزه هایی هستند که بخواهیم دنبال جواب این سوال مهم باشیم.

در ابتدا تصمیم گرفتن برای هدف سرمایه گذاری بسیار مهم است و بعد زمان آن را مشخص کنیم و در نهایت برنامه ای برای پرداخت منظم و پیگیر، تا به هدف نهایی برسیم .

تا چند سال پیش مردم تنها راه پس انداز یا سرمایه گذاری کردن را نگهداری پول خود در بانک می دانستند چون آگاهی نسبت به روش های دیگر نبود.

حالا با هم پنج مسیر را بررسی میکنیم :

چرا هر کسب و کار کوچک به وب سایت نیاز دارد؟ امروزه کمتر کسی در دفتر تلفن و دیگر روش های سنتی به دنبال آدرس و شماره تلفن کسب و کار ها (از رستوران گرفته تا شرکت حمل و نقل و هر کسب و کار و سرویس خدمات دیگری) است اما در این باره چه باید کرد؟

داشتن یک وب سایت باعث افزایش اعتبار تجارت شما می شود. از آن جا که کاربران زیادی از اینترنت استفاده می کنند و روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود تجارت شما هر چقدر هم که کوچک باشد از این طریق تبدیل به یک برند شناخته شده خواهید شد.

 

وب سایت برای هر کسب و کار، حتی کسب و کار های کوچک

بیشتر افراد با جست و جوی آنلاین به دنبال محصولات و خدمات مورد نیاز خود هستند و بیشتر مصرف کنندگان نیز از اینترنت استفاده می‌کنند بنابراین طبیعی است که حتی دفترهای تلفن و سرویس هایی مانند yellow pages (کتابی است که برای اولین بار در بریتانیا منتشر شد و اطلاعات کسب و کارها و خدمات در آن موجود است. برای مثال رستوران ها، سرویس های پست و…) نیز به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته اند اما مشاغل و کسب و کارهای کوچک چگونه باید خود را در این مسیر جدید قرار دهند؟