کسب و کار

کسب و کار

و این منم ، یک آدم موفق و راضی از زندگی که درطول 25 سال زندگی پرفرازو نشیب کوچکترین شکایتی نداره ...خودش تلاش کرده و موفق شده ...اومده که یاد بده تا شاید دیگران هم از زندگیشون راضی باشن.
موفقیت در کسب و کار تنها با دانش و آگاهی امکان پذیر است.

در این مقاله سعی داریم در مورد کسب در آمد از هنرهای خود صحبت نماییم. آیا تابه‌حال به این موضوع که چگونه از هنرهای خود پول دربیارید فکر کرده‌اید؟ پول درآوردن یکی از اهداف روزانه همه ماست تا به‌وسیله آن خواسته‌ها و احتیاجاتمان را برآورده کنیم. پول درآوردن هنری است که از عهده هرکسی برنمی‌آید اما راه و روش‌هایی دارد که قطعاً آموختنی است. برای به دست آوردن پول حتماً لازم نیست سرکار بروید به‌ویژه اگر شرایط دور ماندن از خانه برای ساعت‌های طولانی را ندارید و باید مراقب کودکان یا افراد بیمار باشید می‌توانید تنها با استفاده از گوشی هوشمند خود صاحب درآمد از دورکاری شوید.

گفتنی است در برخی کشورهای جهان استارتاپ‌هایی فعال و خلاقانه برای درآمدزایی با استفاده از گوشی تلفن همراه ایجادشده است و افراد با نصب برخی نرم‌افزارها می‌توانند صاحب درآمد شوند.

سایت واسط کالا ازجمله سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی می‌باشد که فرصت درآمدزایی را برای هر قشر از مردم با هر مشغله‌ی کاری را فراهم می‌کند. این سایت می‌تواند فرصت‌های مختلفی برای خریدوفروش کالا و عرضه محصولات و هنرهای خانگی و یا صنعتی شما فراهم کند.

کسب در آمد از هنرهای خودکسب در آمد از هنرهای خود

کسب در آمد از هنرهای خود با ساخت لوازم دست ساز

برای پول درآوردن اصلاً لازم نیست کارخانه‌دار یا تاجر باشید بافتن یک بافت ساده، ساخت یک عروسک و طراحی روی پارچه‌ هم می‌تواند درآمدزا باشد. برای این کار لازم است ابتدا علایق خودتان را کشف کنید و با تلفیق آن بااستعدادهایتان و استفاده اندکی از علم بازاریابی به درآمدزایی برسید.

خرید و فروش کالای دست دوم

خرید کالاهای دست‌دوم و به‌اصطلاح بازیافتی کار پردرآمدی است اگر چشم تیزبینی داشته باشید و بتوانید با یک نگاه ارزش کالاها را تشخیص دهید. گاهی حتی لازم نیست پولی بپردازید خیلی از مردم برای خلاص شدن از کالاهای قدیمی خود حاضرند به شما پول هم بدهند!

در نگاه اول تیتر عجیب و خنده‌داری است اما حقیقت این است که این روزها بشر گرفتار در عصر فنّاوری و سرعت، حاضر است برای خیلی از چیزهایی که پیش‌تر رایگان بود هزینه کند.محبت چیزی است که خیلی‌ها خریدارش‌اند این روزها تنهایی دشواری این روزهای بشر معاصر است و خیلی‌ها برای رهایی از آن هزینه می‌کنند و برخی هم از این راه کسب درآمد می کنند.

1

کسب در آمد از هنرهای خود

فروش اطلاعات

در عصر ارتباطات قدرت از آن کسی است که اطلاعات دارد و خیلی‌ها از طریق صرف هزینه های هنگفت اطلاعات می خرند و می کوشند با این راهکار به قدرت برسند. پس هرچه بیشتر بدانید این امکان وجود دارد که بتوانید با فروش آن ثروتمند شوید.

کسب در آمد از هنرهای خود با طراحی و نقاشی

این روزها خیلی‌ها از این طریق کسب درآمد می کنند از طراحی بر روی ناخن گرفته تا طراحی و زیبا سازی انواع خوراکی ها. اگر احساس می کنید هنرمندید از استعدادتان نهایت بهره را ببرید.

نقاشینقاشی

آموزش

شما خیلی کارها ممکن است بلد باشید که بتوانید آن را به دیگران بیاموزید. آموزش، یکی از منابع کسب درآمد این روزهاست که خیلی‌ها از طریق آن به نتیجه می رسند و به‌اصطلاح کارشان گرفته است.

خدمات

سرعت و عجله این روزها به همراه افزوده شدن به خانم های شاغل باعث شده خیلی از کارهای خدماتی ساده پول ساز باشند و بسیاری را به ثروت رسانده اند و کار را برای دیگران راحت کرده اند.

اطلاعات بیشتر

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب درآمد از هنرهای خود می‌توانید به ویکی‌پدیامراجعه نمایید.

 

منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی