کسب و کار

کسب و کار

و این منم ، یک آدم موفق و راضی از زندگی که درطول 25 سال زندگی پرفرازو نشیب کوچکترین شکایتی نداره ...خودش تلاش کرده و موفق شده ...اومده که یاد بده تا شاید دیگران هم از زندگیشون راضی باشن.
موفقیت در کسب و کار تنها با دانش و آگاهی امکان پذیر است.

لیست بهترین سایت های کسب درآمد اینترنتی ایرانی

 

در این مطلب از بیگ والت می خواهیم لیست بهترین و مطمئن ترین سایتهای کسب درآمد ایرانی را معرفی کنیم که می شود به صورت رایگان شروع به کسب درآمد از اینترنت کنید.

گلچین بهترین سایت های کسب درآمد اینترنتی ایرانی

پس با ما همراه باشید با گلچینی از بهترین سایت های ایرانی در زمینه کسب و کار اینترنتی و یک روش خلاق برای کسب درآمد رایگان ریالی برای هموطنان عزیز

1- شبکه اجتماعی فیسنما facenama

فیسنما facenama
فیسنما facenama

شبکه اجتماعی فیس نما بزرگترین شبکه اجتماعی ایرانی می باشد که کاربران قادر به ایجاد گروه, ارسال عکس, ویدئو, لینک, موزیک, متن و فایل میباشند. همچنین با شرکت در بخش های کسب درآمد مانند کسب درآمد از جستجو در گوگل وتبلیغات کلیکی می توانید به راحتی کسب درآمد نماید. عضویت در شبکه اجتماعی فیس نما رایگان می باشد.

برای کسب درآمد از فیس نما رو ی عکس کلیک کنید .

2- پیسی رنک p30rank

پیسی رنک p30rank
پیسی رنک p30rank

پیسی رنک p30rank بزرگترین سایت جامع افزایش بازدید سایت یا وبلاگ و سئو شامل خدماتی نظیر افزایش بازدید سایت، خرید بک لینک فالو، افزایش ورودی و جستجو در گوگل, تبلیغات، کاهش رتبه الکسا … و امکان کسب درآمد از این روشها را برای دارندگان سایت و وبلاگ فراهم کرده است.

3- میترا رنک mitrarank

میترا رنک mitrarank
میترا رنک mitrarank

میترا رنک یک سامانه افزایش بازدید و بهبود رنک است، به این ترتیب که با پیاده سازی یک بستر فعال و مناسب، امکان انجام بازدیدهای واقعی از وب سایت شما را برای 6,926 کاربر فعال و ایرانی خود فراهم می آورد. با توجه به اینکه تمام بازدید های انجام شده از وب سایت شما به وسیله کاربران واقعی انجام می شود، علاوه بر تاثیر قابل توجه روی رتبه الکسا، سبب بهبود رنک گوگل نیز خواهد شد. همچنین ایرانی های عزیز می توانند از راه های پایین کسب درآمد داشته باشند.

بازدید خودکار از سایت ها: کسب درآمد از بازدید از وب سایت ها به کمک یک سامانه هوشمند و خودکار
جستجو در گوگل، یاهو و غیره: کسب درآمد از انجام فرآیند جستجو در گوگل، یاهو و… براساس سفارش های موجود در سایت
بازدید غیر خودکار (دستی): بازدیدهای دستی و مورد به مورد با امکان کسب درآمد بیشتر به ازای هر بازدید
جذب زیرمجموعه و پورسانت: معرفی وب سایت به دوستان و دیگر کاربران و دریافت پورسانت ماهیانه
انجام وظیفه های کوچک: ثبت نام در یک سایت، ارسال نظر و نقد درباره یک محصول و انجام کارهای کوچک دیگر…
دریافت و مطالعه پیام های تبلیغاتی: کسب درآمد به واسطه دریافت ایمیل و پیامک های تبلیغاتی و کلیک روی لینک آنها

4- زرین ورتس zarinverts

زرین ورتس zarinverts
زرین ورتس zarinverts

زرین ورتس zarinverts وب سایتی بر پایه تبلیغات است که در آن اعضای برای تماشای تبلیغات برای چند ثانیه هزینه دریافت می کنند، اما بر خلاف دیگر سایت های کلیکی زرین ورتس سیستمی را طراحی کرده است تا کاربر با توجه به گروه خود در وب سایت کسب درآمد کند. برای دیدن آگهی های پولی باید حداقل 1000 امتیاز کسب کرده باشید. همچنین شما روزانه میتوانید با کلیک بر روی آگهی های امتیازی، 50 امتیاز به حساب امتیازات خود اضافه کنید.

 

5- پارس رنک parsrank

پارس رنک parsrank
پارس رنک parsrank

وب سایت پارس رنک parsrank در راستای رسیدن به اهداف خود از دو گروه کاربری بهره می برد، گروه اول کاربرانی که به کسب درآمد بصورت تضمینی و با استفاده از یک مرورگر می پردازند و گروه دوم کاربرانی که جهت کاهش رتبه الکسا و افزایش بازدید وبسایت ها و بهبود رتبه وب سایت ها در موتورهای جستجو از خدمات واقعی کاربران پارس رنک بهره مند می گردند.

6- آی پی ایرانی ipirani

آی پی ایرانی ipirani
آی پی ایرانی ipirani

ipirani آی پی ایرانی یک سایت سورف و سیستم افزایش بازدید و بهبود رتبه الکسا آی پی ایرانی است. شما از طریق اتوسورفینگ یا بازدید خودکار می توانید درآمد خوبی کسب کنید. خوبی این سایت اینست که به هنگام بازدید خودکار چند صفحه با هم باز میشوند و بدین ترتیب سایتهای بیشتری را در زمان کمتر شاهد خواهید بود. شما میتوانید در مواقعی که به کامپیوتر خود نیاز ندارید از بازدید خودکار استفاده کنید و کار بدون حضور شما انجام خواهد شد.

7- رنک ایرانی Rankirani

رنک ایرانی Rankirani
رنک ایرانی Rankirani

کسب درآمد از رنک ایرانی rankirani افزایش بازدید سایت ، بهبود رتبه الکسا ، کسب درآمد به ازای بازدید خودکار شما با انتخاب گزینه ای بازدید خودکار میتوانید به کسب درآمد بپردازید. شما می توانید پس از کسب درآمد و اختصاص آن به سایت ثبت شده ترافیک, رتبه الکسا و ورودی گوگل سایت خود را بالا ببرید. همچنین می توانید تبلیغات مورد نیاز خود را خریداری نمائید.

8- کلیک طلا clicktala

کلیک طلا clicktala
کلیک طلا clicktala

سایت کلیکی کلیک طلا clicktala بابت هر کلیک می توانید مقداری درآمد کسب کنید یا این که سهام بخرید و سود دریافت کنید. با کلیک بر روی آگهی ها به صورت رایگان درآمد کسب کنید. آگهی های این سایت قیمتهای مختلفی دارند که در میان آنها آگهی های 40 تومانی و 20 تومانی قرار دارند که مبلغ کاملا مناسبی در بین سایتهای کلیکی ایرانی است. حداقل موجودی شما در این سایت که در آن صورت می توانید درآمد خود را برداشت کنید، ده هزار تومان میباشد. در این سایت میتوانید بدون داشتن زیرمجموعه روزانه بالای 1000 تومان درآمد داشته باشید.

9- پارت کلیک partclick

پارت کلیک partclick
پارت کلیک partclick

پارت کلیک یکی از معتبرترین سایت های کلیکی ایرانی است که کاربران می توانید در آن با کلیک برروی تبلیغات و جستجوی گوگل، بینگ و آپارات کمی درآمد ریالی داشته باشند. درآمد در این سایت بسیار پایین است و حتی در صورت داشتن زیرمجموعه های فراوان نمی توان درآمد قابل توجهی از این سایت انتظار داشت.
وب سایت پارت کلیک با 5 سال سابقه فعالیت در زمینه سئو و افزایش رتبه گوگل و افزایش رتبه الکسا و همچنین افزایش بازدید سایت ، می تواند رتبه ی سایت شما را در گوگل و الکسا بهبود بخشد. چنانچه  مایل به بهبود رتبه ی سایت خود در گوگل و الکسا و افزایش بازدید سایت خود هستید میتوانید از این سایت استفاده کنید و در کنار این همه مزیت به کسب درآمد هم مشغول شوید.

 

منبع 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی