کسب و کار

کسب و کار

و این منم ، یک آدم موفق و راضی از زندگی که درطول 25 سال زندگی پرفرازو نشیب کوچکترین شکایتی نداره ...خودش تلاش کرده و موفق شده ...اومده که یاد بده تا شاید دیگران هم از زندگیشون راضی باشن.
موفقیت در کسب و کار تنها با دانش و آگاهی امکان پذیر است.

اگه در ابتدای راه هستین و تازه میخواین یک کسب و کار داشته باشید یا از شرایط فعلی شغلیتون راضی نیستین ، باید در اولین قدم با خودتون آشنا بشید.
پس یک قلم و کاغذ بردارید و هر چیزی که در مورد خودتون و توانایی هاتون میدونید تو کاغذ بنویسید.

خیلیامون همین اولین قدم رو جدی نمیگیریم و میگیم چیز خاصی بلد نیستیم، اما یادت باشه که حداقل یک چیزی رو بلدی که خیلیا بلد نیستن و به اون نیاز دارن.
حالا وقتشه خودمون رو باور داشته باشیم و از توانایی هامون پول دربیاریم…

برای حضور در فضای کسب و کار آنلاین لازم نیست که متخصص ای تی و یا برنامه نویس حرفه ای باشید، بلکه حتی تخصص هایی مثل نقاشی ، آشپزی ، خیاطی و حتی صافکاری و لوله کشی هم میتونه یه ایده خوب برای راه اندازی کسب و کار آنلاین شما باشه

اینجا قرار نیست به شما بگم که برید و برای خودتون یک سایت اینترنتی طراحی کنید ، بلکه میگم وقتی بستر مناسب برای ارائه خدمات شما به صورت آنلاین فراهم شده بهتره از همین بسترها و پلتفرم ها به صورت رایگان شروع کنید و گام به گام به سمت موفقیت در این راه قدم بردارید.

فقط کافیه هدف گذاری کنید، نقشه راه داشته باشید و ارزش تخصص و کار خودتون رو بدونید.

افراد موفق فقط با هزینه کردن پول به جایگاهی که الان هستن نرسیدن، بلکه تلاش و پشتکارشون باعث ماندگاریشون شده.

  • شبکه های اجتماعی اولین سکوی فروش

تلگـرام و اینسـتاگـرام بعنوان پلتفرم های موفق در حوزه فروش آنلاین تو ایــران خیلی خوب جا افتاده اند و مـی تونید از اینجـــا اســـتارت بزنید. فروشــــگاه آنلاین در شبـکه های اجتماعــی بهترین ویترین شماست. از روبیـکا هم بعنوان پلتفرم فروش آنلاین ایرانی غافل نشوید.

  • فروش اینترنتی محصولات (دست سازه ها، خوراکی ، نمایندگی فروش)

اگه محصولات دست ساز تولید می کنید یا محصولات روستایی دارید و حتی نمایندگی فــروش محصــولی را داریــــد ، برای ارائه خدمات آنلاین همـــین الان به ســـــایت دیجـــــی کالا و اپلیکیشن باســـلام مراجعه کنید و فروشگاه آنلاین رایـــگان خودتون رو بسـازید. بازاریابی محصولتون رو به فروشگاه سازهای آنلاین بسپارید.

  • اختصاصی برای فروش دست سازه های شما

اگه تولیدات هنری و دست سازه های خودتون رو تا الان تو شبکه های اجتماعی میفروختین ، از این به بـعد برای فروش عروسک ، دستبند ، گردنبند ، بندعینک، شمع و … میتونید برای ارائه خدمات آنلاین علاوه بر اینستاگرام و تلگرام و دیجی کالا و باسلام ، تو ســـــایت هایــی مــثل چــارق ، بازارخانـگی ، هنردســت و گلوریــن فروشــــگاه خودتـــون را داشــــته باشـــید.

  • دیوار و شیپور فقط برای فـروش دست دوم ها نیستن!

اپلیکیشن دیوار و شیپور میتونه به صورت رایگان و محله محور جایی برای ارئه خدمات و ویترینی برای فـروش محصولات شما باشـه از این دو بستر قوی اصلا نباید گذشت.این دو بستر با توجه به رایگان بودن و منطقه محور بودنشون خیلی میتونه کمک حال شما باشه و مشتریان نزدیکتری رو بهتون معرفی کنه .

  • پیشنهاد به فریلنسرها (برای شمایی که میخوای تو خونه کار کنی)

اگه کار ترجمه ، تایپ ، طراحی ، برنامه نویسی ، تحقیق ، تولید محتوا و … بلد هستی و حوصله زنـدگـی کارمنـدی نداری و متاسفانه پول راه اندازی کار شخصی هم نداری، میتونی به فریلنسر شدن فکر کنی . خیلی ها هستن که از کار تو خونه پول درمیارن و ساعت کاریشون دست خودشونه و …

پیشنهاد من به شما استفاده از سایت های زیر برای شروع فریلنسریتونه:

دورکــار ، پونیشـــا ، کاریشــــه ، مـنکارتــــــو ، پارس کدرز ، انجام میدم ، پارس فریلنسر و جاب اینجا

  • و اما پیشــنهاد آخــر برای شمایی که کار فنی انجام میدین

تو فضـــای اینـترنت و دنیای آنلاین امــــروزی حــتی برای افــــرادی که خدمات فنی و سخت افزاری هم ارائه میدن بستر کار فراهم است.  پیشنهاد من اینه شمایی که کار فنـــی مثل (صافکاری ، نقاشی ، خدمات منزل ، تعمیرکار و …) انجام میدین حتما به سایت های استادکار، آچاره و چیدانه برید و خدماتتون رو آنلاین ارائه بدین.

در نهایت و بعد از معرفی ۲۱ سایتی که میتونید اونجا بفروشید باید بگم که با یک سرچ کوچک در اینترنت می توانید نمونه های مشابه بیشتری را پیدا کنید و تا یادم نرفته بگم که اگه به آشپزی علاقه دارید و توانایی پخت و پز در منزل را دارید خیلی راحت میتونید از طریق استارتاپ مامان پز به جمع مامان های آشپز بپیوندید و از توی خونه کمک خرج همسرتون باشید.

 

منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی