کسب و کار

کسب و کار

و این منم ، یک آدم موفق و راضی از زندگی که درطول 25 سال زندگی پرفرازو نشیب کوچکترین شکایتی نداره ...خودش تلاش کرده و موفق شده ...اومده که یاد بده تا شاید دیگران هم از زندگیشون راضی باشن.
موفقیت در کسب و کار تنها با دانش و آگاهی امکان پذیر است.

کاربران در حال انتقال از محتویات مقاله ای به محتویات بصری و تصویری هستند، که این مسئله نیازمند مجموعه ی کاملاً جدیدی از بهترین روش ها برای بازاریابی رسانه های اجتماعی است. بدون شک اینستاگرام یکی از سریع ترین روش ها برای رسیدن به تعداد بالایی از کاربران خاص و آشنا کردن آنها با یک برند است. اعداد دروغ نمی گویند. اینستاگرام بیش از 1 میلیارد نفر کاربر فعال و بیش از 500 میلیون حساب کاربری با فعالین روزانه دارد.

تبلیغات اینستاگرام هم برای فیسبوک و هم برای تبلیغ کنندگان اهمیت بیشتری پیدا کرده است. این تبلیغات روش هایی برای افزایش درامد با اینستاگرام است. روزانه تعداد بیشتری از کسب و کارها می خواهند در اینستاگرام تبلیغ کنند و این به خاطر مخاطبان باور نکردنی آن است. فیسبوک شاهد موقعیت های باورنکردنی است که می تواند چنین حجمی را به پول تبدیل کند. در نتیجه با رشد تکنولوژی در جهت رویکردهای بصری و تصویری، کاربران می خواهند تا حد ممکن اما در زمان کمتری اطلاعات به دست بیاورند و به این ترتیب در حال انتقال از محتویات مقاله ای به سمت محتویات تصویری هستند.

این موضوع یک مجموعه ی کاملا جدید از بهترین روش ها در رسانه های اجتماعی را ایجاد می کند. شرکت هایی که در حال جلب توجه کاربران هستند چطورند؟ چگونه می توانند اطلاعات صحیح را از طریق یک تصویر و متون کوتاه انتقال دهند؟ از چه استراتژی هایی برای به کار گیری مجدد کاربران در طول زمان باید استفاده کنند؟

در این مقاله روش هایی را بازگو می کنیم که می توانید از طریق آنها تا حد زیادی به فروش و بازاریابی محصولات خود در اینستاگرام بپردازید:

خریداران بالقوه به دنبال تصاویر جذاب محصولات نیستند، در واقع به دنبال محتویاتی می گردند که به نوعی هیجان و علاقه را در آنها تحریک کند. می توانیم به این مورد با عنوان محتویات تجربی اشاره کنیم. برای اینکه بتوانید چنین احساسی را در مخاطبتان ایجاد کنید باید محتویات با کیفیتی را در قالب تصویر، ویدئو یا اسلاید شو داشته باشید. تولید چنین محتوایی آسان نیست و با داشتن استراتژی های مناسب شروع می شود. بهتر است محتوای کمتر اما با کیفیت بالا تولید کنید تا اینکه محتویاتی داشته باشید که توجه را جلب نمی کند.

مخاطبتان را بشناسید

اگرچه این موضوع کاملا شفاف به نظر می رسد اما گاهی سخت ترین کاری است که صاحبان کسب و کار باید انجام دهند. کسب و کارها در زمان ایجاد استراتژی رسانه های اجتماعی باید هدفی داشته باشند و باید روی اغوا کردن یک عده مخاطب اصلی که به آنچه که پیشنهاد می دهند علاقمند باشند، تمرکز کنند. نه اینکه هزاران فالوئر داشته باشند و هیچ یک از آنها علاقه ای به برند آنها نداشته باشند.

اما باید چگونه مخاطب را شناسایی کرده و محتوایی متناسب با نیاز هایشان تولید کنیم؟ گوگل آنالیتیکس (تجزیه و تحلیل گوگل) یکی از بهترین ابزار ها برای این کار است. این برنامه داده ها در مورد یک کسب و کار را جمع آوری می کند و آن را دسته بندی می کند. شرکت ها می توانند در مورد سن، جنسیت، علائق و رفتارهای آنلاین بازدیدکنندگان وبسایتشان اطلاعات کسب کنند. این اطلاعات می تواند برای هدف گیری این دسته بندی ها در پایگاه های تبلیغاتی مختلف مانند شبکه های اجتماعی استفاده شود.

داستان های جالب توجه بگوئید

یک تصویر به اندازه هزاران کلمه ارزش دارد و بهترین روش برای رساندن منظورتان به روشی خلاقانه و منحصر به فرد است. اینستاگرام به شما کمک می کند به این هدف برسید و این کار را با توانمند سازی برندتان در نقل داستان از طریق محتوای تصویری انجام می دهد. خواه این محتوا ویدئو باشد یا بومرنگ یا عکس. اینستاگرام یک ابزار ارزشمند برای ارتباط با مخاطب در سطح عاطفی است. یک کانال ارتباطی مؤثر برای قصه گوئی برند.

توصیه ی فوق العاده ای که در اینجا به شما می کنیم این است که سعی نکنید تصاویر محصولاتتان را در چشم مخاطب فرو کنید، محتویاتتان را در یک روایت بزرگتر بگنجانید. همچنین مهم است که پروفایل اینستاگرامتان را با توجه به کسب و کارتان انطباق دهید و یک سازگاری ایجاد کنید. مثلا استفاده از یک طرح رنگ، تغییر از بین تعدادی از موضوعات از پیش تعیین شده و ایجاد مجموعه ای از محتویات، مانند مجموعه ی “جلسه با گروه”. این کار به تلاش هایتان در راستای داستان گویی کمک می کند.

صدای برندتان را در اطراف محتوایتان نگه دارید

یکی از مهمترین روش ها برای افزایش فروش برند و منحصر به فرد شدن این است که همواره صدای برندتان را در اطراف محتواهایی که تولید می کنید حفظ کنید. فالوئرها می خواهند بدانند که برندتان به چه چیز باور دارد. می خواهند شخصیت برندتان را بشناسند. و بهترین راه برای برقراری ارتباط از طریق صدایی است که در پایگاه های شبکه های اجتماعی تان از آن استفاده می کنید. یک راه عالی برای ثابت نگه داشتن پیغام شبکه ی اجتماعی تان ایجاد راهنمای برندسازی است که تمامی اطلاعات و راهبردهای استایل و پیغام تصویر سازی محتوای برندتان را در خود دارد. با دنبال کردن روش های بالا می توانید محتوایتان را برای جذاب تر شدن و تبلیغات موفقیت آمیز به حد مطلوب برسانید.


منبع 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی