کسب و کار

کسب و کار

و این منم ، یک آدم موفق و راضی از زندگی که درطول 25 سال زندگی پرفرازو نشیب کوچکترین شکایتی نداره ...خودش تلاش کرده و موفق شده ...اومده که یاد بده تا شاید دیگران هم از زندگیشون راضی باشن.
موفقیت در کسب و کار تنها با دانش و آگاهی امکان پذیر است.

به عنوان یک دانشجو ، پول یکی از استرس زا ترین مواردی است که باید با آن مقابله کنید. دانشجو بودن کار ساده ای نیست؛هزینه زیادی برای پرداخت آن وجود دارد همچنین شما زمانی را برای انجام یک شغل تمام وقت در طول برنامه سخت تحصیلی خود ندارید.

روش های خارق العاده ای زیادی وجود دارد که می توانید در طول اوقات فراغت ، به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.این کارها چیزی بیش از کمی خلاقیت و اتصال به اینترنت نیست!

در اینجا ۷ مورد از بهترین راه های کسب درآمد اینترنتی به عنوان دانشجو آورده شده است.

دانشجویان

۱.نظرسنجی های آنلاین را پر کنید

نظرسنجی ها مدت ها است که روشی رایج برای دانشجویان و مصرف کنندگان روزمره است تا بتوانند اندکی پول اضافی از این طریق کسب کنند.

ین یک کار از راه دور و در خانه معروف است که همیشه محبوب است. بله ، می توانید با انجام نظرسنجی های آنلاین درآمد کسب کنید. آنچه این موضوع را جالب و جذاب می کند این است که پر کردن نظرسنجی های آنلاین بی دردسر است.

همچنین ، تعداد نظرسنجی ها افزایش می یابد زیرا این مورد توسط شرکت های تحقیق بازاریابی برای جمع آوری اطلاعات در مورد یک محصول ، خدمات یا تبلیغات استفاده می شود.

از هم اکنون ، عضویت در سیستم عامل های نظرسنجی رایگان است. بعلاوه ، اگر می خواهید یک شغل آنلاین داشته باشید تا بتوانید درآمد کسب کنید ، می توانید در بسیاری از صفحه های بررسی شده که پرداختی دارند عضو شوید. چندین فرم نظرسنجی به حساب ایمیل شما ارسال می شود.

شرکت های رسمی و معتبر مطمئن خواهند شد که از هر نظرسنجی برای جلوگیری از کلاهبرداری و هرزنامه مدارک جمع اوری شود.

یک نظر سنجی پولی معمولاً ۱۵-۲۰ دقیقه طول می کشد و می توانید ۵ تا ۳۰ دلار از آن درآمد کسب کنید. این نرخ بسته به اهمیت مطالعه ، پروفایل شما و عوامل مختلف دیگر ممکن است متفاوت باشد.

اگر شما علاقه مند هستید ، اطمینان حاصل کنید کسایت های قابل بررسی با پرداخت پول قابل اعتماد را پیدا کرده اید – چندین شرکت در آنجا وجود دارند که اعتبار بدی دارند زیرا غالباً هنگام تلاش برای برداشت وجوه ، حساب های کاربران را به حالت تعلیق در می آورند.

کسب درآمد از نظرسنجی ها برای دانشجویان

چهار شرکت خارجی  که از رقیبان خود متمایز شده اند و مورد اطمینان و پیشنهاد ما هستند

  • Survey junkie
  • MyPoints
  • Swagbucks
  • YSense (فعال در بیشتر از 200 کشور دنیا)

۲.کتاب چاپ کنید

در حالی که یافتن زمان انتشار کتاب در حالی که مشغول به تحصیل در مدرک خود هستید ممکن است کمی غیر واقعی به نظر برسد ، تقریباً می توانید هر چیزی را بصورت آنلاین منتشر کنید. لزوماً نیازی به ایجاد یک کتاب طولانی ندارید ، فقط یک کتاب الکترونیکی اساسی یا رمان کودکان می تواند برای کسب درآمد کافی باشد.

دانشجویان معمولاً در تحقیق و نوشتن چیزها بسیار خوب هستند ، بنابراین شما نباید در یافتن چیزی برای نوشتن در مورد آن خیلی مشکل داشته باشید.

Price Waterhouse Cooper پیش بینی کرده است که درآمد حاصل از فروش کتاب های الکترونیکی در ایالات متحده از 2.31 میلیارد دلار در سال 2011 به 8.69 میلیارد دلار در سال 2018 خواهد رسید. این افزایش 276 درصدی است.

از آنجا که محبوبیت کتاب های الکترونیکی بسیار زیاد می شود ، برای ارتباط با مشتریان خود از این نوع رسانه استفاده کنید. بازاریابان محتوا عناوین خود منتشر شده را روی سیستم عامل هایی مانند انتشارات Amazon Kindle Direct ایجاد می کنند و آنها را به صورت رایگان در دسترس قرار می دهند. کتابهای الکترونیکی می توانند به شما در تولید نشریات فروش کمک کنند ، به مشتریان در مورد شما و محصولاتتان بیاموزید ، برند خود را بسازید و اطلاعات ارزشمندی را به مخاطبان هدف خود ارائه دهید.

 

کسب درآمد از کتاب الکترونیکی برای دانشجویان

 

 

۳.Clickworker

آزادکاران در Clickworker کارهای کوچکی را از مجموعه پروژه های موجود انتخاب می کنند. انواع وظایف در اختیار فریلنسرها برای انتخاب از طریق صلاحیت آنها، که توسط عملکرد ارزیابی های ارائه شده در طی مراحل ثبت نام و کارهایی که قبلاً انجام شده اند تعیین می شود.

دانشجویان زیادی درسراسر جهان از این شغل درآمد کسب میکنند.

برخی از نمونه کارهایی که ممکن است در دسترس باشد شامل موارد زیر است:

نوشتن: شما برای اهداف بازاریابی آنلاین متن ها را بهینه کرده و می نویسید. این کار ممکن است شامل نوشتن توضیحات محصول یا دسته بندی محصولات برای مشتریان تجارت الکترونیکی باشد.

ورود داده ها: این شامل طبقه بندی و فهرست بندی بخش های بزرگی از داده ها نیز می شود. برای طبقه بندی آنها ممکن است نیاز به برچسب گذاری فیلم ها، محتوای صوتی و تصاویر داشته باشید. این کار همچنین شامل اعتبارسنجی داده ها با آزمایش آن یا تأیید اطلاعات و تحقیق در مورد پایگاه داده های آنلاین است. تأیید داده ها و تحقیقات دیگر نیز ممکن است در این بخش گنجانده شود.

۴.نصب نرم افزار

بسیاری از شرکت ها – از جمله Google – برای نصب برنامه های آنها مبلغی را پرداخت می کنند. علاوه بر این ، برای هر ماه که برنامه بر روی گوشی شما نصب باشد و آن را حذف نصب نکرده باشید ، به شما پول پرداخت میشود.اکنون برخی از این برنامه ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

به عنوان یک دانشجو این کار میتواند برای شما ایده آل باشد.

برنامه Shop Tracker : به چند سوال پاسخ دهید و برنامه را روی گوشی خود باز کنید و فورا 3 دلار کسب کنید.بابت هر ماه نگهداری برنامه نیز به شما پولی پرداخت خواهد شد.

برنامه Nielsen Mobile Panel

بابت نصب و اجرای این برنامه نیز شما میتوانید تا ۵۰ دلار در سال کسب درآمد کنید.

برنامه MobileXpression

این برنامه را نصب کنید تا واجد شرایط دریافت جوایز هفتگی باشید.شما میتوانید با شرکت در تحقیقات بازار محور نیز از این

برنامه پاداش بگیرید.

کسب درآمد از طریق نصب نرم افزار ها
 

۵.یادداشت های خود را بفروشید

چرا با کمک به دانشجویان همکار خود مقداری پول اضافی کسب نمی کنید؟ اگر با به اشتراک گذاشتن یادداشتهایی که در طول کلاس خود جمع آوری میکنید ، مشکلی ندارید ، می توانید آنها را با اندکی پول به صورت آنلاین بفروشید. شما می توانید قیمتی را که می خواهید مردم برای بینش شما بپردازند انتخاب کنید.

فقط بخاطر داشته باشید که بیشتر سایتهایی که می توانید یادداشت های خود را از طریق آن بفروشید ، از مبلغی که کسب می کنید هزینه ای را برای پرداخت هزینه هایی مانند بازاریابی و هاستینگ دریافت می کنند.

۶.کتاب های خود را بفروشید

هنگامی که کار شما با کتاب های درسیتان به پایان رسید ، یک راه عالی برای کسب پول اضافی رهایی از این کتاب ها در سایت هایی مانند دیوار است. کتاب ها می توانند گران باشند  و بسیاری از دانشجویان بی پروا ترجیح می دهند دست دوم را بخرند تا در جایی که می توانند پول بپردازند.

شما فقط باید مطمئن شوید که به طور مستقیم در حاشیه هر یک از کتابهایی که می خواهید بفروشید یا صفحات چیزی ننویسید،  زیرا بدیهی است که قیمت کتاب شما کاهش میابد.

۷.معلم شوید

چرا باید منتظر بمانید تا مدرک خود را تمام کنید تا از آموزش خود نهایت استفاده را ببرید؟ با تبدیل شدن به یک معلم ، بلافاصله با فروش آنچه را که یاد گرفته اید درآمد کسب کنید. بهتر است افرادی را که رده ی تحصیلی آن ها پایین تر از شما است انتخاب کنید.این کار هم باعث میشود مسائل را بهتر آموزش دهید و هم اینکه اعتماد به نفس شما زیاد شود.

همچنین میتوانید برای دسترسی گسترده تر آموزش های خود را در یوتیوب قرار دهید.مقاله ی زیر شروع کار با یوتیوب را برای شما آسان میکند:

 

کسب درآمد برای یک دانشجو از طریق تدریس

 

شما حتی می توانید دوره هایی را بصورت آنلاین ایجاد کنید که بتوانید در اوقات فراغت خود به مردم بفروشید ، بنابراین نیازی نیست که برای برنامه های جلسات حضوری  را در برنامه خود پیدا کنید.

 

 

 

 

منبع

نظرات  (۱)

  • اشکان ارشادی
  • سلام 

     

    چندتا را در حال تکمیلم ، ولی اگه براشون شماره کتابشناسی نگیرم.

    بخدا کسی پای آموزش ما نمیشینه ، سه ماه یکجا مثلا برای تدریس رفتم ، جزوه‌ای هم که نوشته بودم هزار بار کپی شد و اصلا نشد جلویش بگیرم. 

    مرتیکه بلد نبود حرف بزنه ، می گفت : شما جزوه لایقی آوردی ممنون. یعنی خوب درست گفته : خودم لایق نبودم ، جزوه لایق بوده،!! 

    شعر فروشی درآمد خوبی داره، ولی پر از ریسک و.... 

    برای کشور ما این رسمه که با هزار مکافات ، شعر رو برسانی به دیده دیگران تا اگر پسندیده شود ولی اگر به آنان بگویی : اگر سنتی خوانی وزن و مفهومش مشخص کن و سپس سروده را بگیر ، باور نمی کنند و بدتر اینکه بجای رونق کار بدنبال محک زدن فرد هستند. 

     

    مقاله خوبی بود.

    پاسخ:
    بله کاملا حق باشماست ...و خیلی متشکر از نظرتون ...
    و متاسفم بابت آدم های نادرستی که پیش روتون قرار گرفتن .اما همینه ، هرکسی در زندگیش به نحوی امتحان میشه که لابد برای شما هم به این شکل بوده ....راستی شما نیاز نیست که کتابتون رو یه عالمه چاپ کنید فقط یک جلد ازش چاپ کنید که بتونید براش شابک و کد دریافت کنید و ثبتش کنید و بعد میتونید یک پی دی اف عالی از کتابتون تهیه کنید و به عنوان یک کتاب الکترونیک در سایت های کتاب مثل کتاب سبز و... که اگه سرچ کنید بیشتر پیدا میکنید به فروش برسونید ...هزینه هم به حداقل میرسه ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی